![]() |
Laksewrap - Bilder
Laksewrap er noe jeg er glad i, så da jeg var og handlet mat i går, bestemte jeg meg for å prøve å gjenskape det i en lavkarbo variant.
Ingredienser
Smør forsiktig salatbladene med philadelphia. Jeg brukte 2, antall bestemmer du selv. Ha ønsket mengde røkelaks på Ha på de grønnsakene du selv måtte ønske Dressing om ønsket. Jeg bruker denne fra SmartClub, bare 1.7 karber pr 100g. Rull sammen Og nyt Smakte utrolig godt. Litt søl, men om man kutter tomater blir det mindre veske. Holdt seg sammen nesten helt til slutt. Flere oppskrifter finner du i bloggen linket under |
Sv: Laksewrap - Bilder
Takk, takk! Det så utrolig digg ut!:sikle:
|
:sikle: Enig!!
|
Sitat:
|
Prøv. Og det blir sikkert like godt. Tok isberg siden den er lett å rulle sammen. Hihi.
Takk for tipset. |
åååååå.. Jeg elsker forskjellige wraps! :) Tror jeg må prøve dette når jeg skal ha taco neste gang.. Savner tortillalefsa. Og så løvstek da! DET må jo bli godt snurra sammen sånn. :)
|
Åhh, det ser skikkelig godt ut. Jeg pleide å spise laksewraps med tortillalefser, det var det eneste fiskemåltidet jeg lagde med noenlunde entusiasme - dette her har aldri falt meg inn, takk for tips! :)
|
Salatbladet kan man bruke til så mangt, helt klart. Tror jeg må prøve den med taco jeg og.
|
Dette så kjempegodt ut og kan sikkert brukes til Taco også:-)
Jeg skal teste begge deler, så veldig veldig godt ut:-)) |
Jeg har røkelaks i kjøleskapet og prøver denne til lunsj i morgen. Men jeg tror jeg vil teste ut med snøfrisk-ost. Jeg synes det er litt mer smak i den.
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:05. |