![]() |
Snart fire uker på 15-20 karber,men kun et par dager med utslag på sticks!
En bekjent har holdt seg på 15- 20 karber per dag i snart fire uten å gå ned i vekt. Hun har kun hatt utslag på ketosesticks et par dager. Kan noen svare på hvorfor det er slik? jeg har selv vært i ketose mer eller mindre siden slutten av mai og hatt gode resultater. Jeg har lest og prøvd å finne en forklaring på dette, men finner ikke utav det.:confused:
|
Sv: Snart fire uker på 15-20 karber,men kun et par dager med utslag på sticks!
Går hun ned i vekt da? Og kommer de karbene i fra grønnsaker eller fra feks stivlese i kjøttkaker eller fløte og rømme?
Og ellers, jeg kan i lange perioder være i ketose og få null utslag på stixen. Stixen sier kun hva som skjer i urinen og ikke i kroppen. Ketoner i urinen er overskuddketoner og man kan fint forbrenne fett uten at man har overskudd. |
Nei, hun går ikke ned i vekt. spiser mye grønnsaker, men også seterrømme og fløte.
|
Jeg lurer på om hun får i seg nok fett? Pøs på med fett!
|
og du har sikkert sjekka de typiske partystopperne som kunstig søtning, atkins barer, lettbrus osv?
|
Hva, og hvor mye spises og drikkes?
Telles karber? Skal h*n mye ned i vekt? |
Sitat:
Kanskje det er noe dere ikke har tenkt på som de som har vært her lenge har erfaring med:D |
Sitat:
|
Sitat:
Men ja, det KAN være en partystopper, men det er MYE annet du skal styre unna før du kutter ut dette. Marius |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:32. |