![]() |
Sjokopistasje fra Sukkerfritt
Pistasjenøtter dekket med melkesjokolade.
Farlig godt. (Grue seg til kvelden, for da blir jeg vel sittende på do) Innhold: Pistasjenøtter dekket med melkesjokoladeVekt: 125 gIngredienser: Melkesjokolade 67 % (maltitol, tørrmelk, kakaosmør, kakaomasse, emulgator (soyalecitin), aroma (vanillin), søtstoff (acesulfam K)), pistasjenøtter. Overflatebehandling: gummi arabikum. MIN. 34 % KAKAOINNHOLD I SJOKOLADENNæringsinnhold (pr. 100 g): Energi 2203kJ (532kcal), Protein 12,3 g, Karbohydrat 42,2 g (hvorav sukkerarter 5,1 g og sukkeralkoholer 30,6 g), Fett 39,9 g. |
Sv: Sjokopistasje fra Sukkerfritt
Hvor har du funnet disse? Høres godt ut.
|
Her hadde de på Meny tidligere hvertfall... :)
|
Sitat:
|
Har funnet sånne med cashewnøtter på rema. :)
|
Sitat:
|
De er veldig gode og bør deles opp i mange porsjoner, ikke bare pga søtstoffet, men pga det er mye karber i en hel eske.
Skulle gjerne hatt disse med mandler: http://www.sukkerfritt.com/component...c5c2892c44.jpg |
mmmmmmm... Men jeg lurer på om jeg ikke kan lage sånne sjøl? Ta litt mørk eller sukkerfri sjokkis, smelte og hive oppi valnøtter og paranøtter, la dem renne av seg på rist og la dem stivne.. yum yum.. det tror jeg jammen jeg skal prøve sammen med hjemmelaget is en lørdagskveld!
|
Sitat:
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:55. |