![]() |
Ikea - kjøpe utstillingsmodell?
Jentungen ønsker seg sååååånn en spesiell seng fra Ikea, men såvidt jeg kan se på sidene deres finnes det kun 1 - EN! - seng igjen i hele landet! Her i Trondheim er den selvfølgelig ikke og siden den ikke står i den nye katalogen er det kanskje grunn til å tro at den er på vei ut? Men de har den utstilt i varehuset (var der i dag)... Er det noen mulighet til å få kjøpt utstillingsmodellen tro?
Noen som vet? |
Sv: Ikea - kjøpe utstillingsmodell?
Det varierer etter om de skal få inn flere eller om den er utgående tror jeg. Du kan stille spm til kundeservice-chat'en inne på sidene deres, så da får du sikkert svar.
Et tips er også å sjekke finn.no/torget, det er mange som selger Ikea-møbler der :ja: |
Vi fikk kjøpe utstillingsmodellen av et skap en gang fordi det var det siste de hadde. Så det er bare å spørre. :)
|
Sitat:
|
Hvis du får kjøpe utstillingsmodellen, så får du den billigere enn den egentlig koster. :snill: Det er i alle fall det som er normal praksis.
|
Sitat:
|
Sitat:
|
|
Sønnen min har den senga fra Ikea, og han er veldig fornøyd.. og jeg synes den er helt fin :)
|
Sitat:
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:20. |