![]() |
Rekker opp hånden
Og hilser pent på alle sammen.
Er en helt ny bruker, gått på lavkarbo i en uke nå. Har veie dag i morgen og er veldig spent. Jeg har lavt stoffskifte og muligens fibromyalgi, utredes for dette nå.:( Har veid 110 nå i 3 år siden jeg fikk min sønn. Etter bilder fra sommerferien så fikk jeg nok.. Nå SKAL jeg ned:( Mine mål er å komme ned til 70 kilo så det er 40 tunge kilo unna. OPPDATERING Startvekt 20.09.10 111.1 kilo Veiedag 24.09.10 108 kilo |
Sv: Rekker opp hånden
Hei og velkommen!:)
Lykke til! |
Takk for det. :)
|
Lykke til!
Jeg er overbevist om at du har tatt et godt valg for helsa di! :D |
Heia, og velkommen hit!
Til og med den lengste vegen startar med det første steget, og no som du har tatt dét så er det litt mindre å gå allerede, og det beste av alt er at her går vi saman, så vi har "selskap" uansett kor fort eller sakte vi går :cool: Lykke til! |
Hei :snill: velkommen hit og lykke til :)
|
Lykke til! For meg har dette virkelig vært redningen.
Etter 6 mnd på ketolysekuren var vekta redusert fra 120 til 93. Men der har jeg også ligget de siste 5-6 mnd. Håper snart vekta rikker seg mer. Jeg har et mål på 75. |
Lykke til!!
|
Velkommen i gjengen!
Og gratulerer med avgjørelsen om å endre livstilen din! Håper også at redusert vekt vil gi deg en smertefri hverdag. Det er jo en gulrot i seg selv! Lykke til på veien og lykke til idag på veiedagen din :D Heier på deg :heia: |
Hei og velkommen! Selv har jeg gått ned 40 kilo på ketolyse/lavkarbo og er kvitt fibromyalgien. :D HURRA!
Masse lykke til på verdens beste kosthold! :ja: |
Hei og velkommen! Fortell fortell, hvordan går det frem til nå?
|
Da har jeg oppdatert i første innlegg.
Etter veiing idag så hadde jeg gått ned 3,1 kilo.. juuhuuuu:heia: |
Grattis :D
|
Grattis med flott nedgang!!! :heia:
|
Sitat:
|
Supert! Knallstart :-D
|
Velkommen til en ny og bedre helse og livsstil. Jeg har bare posistive erfaringer til nå, så jeg fortsetter til jeg når målet mitt.
|
Takk for koselig kommentarer.
Helgen gikk egentlig veldig greit. Jeg har ikke søtsug i det hele tatt og har en snill mann som ikke sitter og spiser godis og slikt forran meg. I dag åt jeg baconsvor panert kylling med jukseris og charonsaus:) |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:21. |