![]() |
Pecan/sjokolade-cupcakes
Da Lena var her så måtte jeg jo lage cupcakes til henne, denne gangen en Pecan variant og ikke mandler
Ingredisener deig
Bland i eggehviten litt og litt. Ha i nøttene og kako, samt bakepulver. Bland inn forsiktig. Deigen er ganske tykk, og hever ikke alt for mye. Jeg hadde den i 22 former. Stekes på 160 grader i 10-15min. Ingredienser glassur
|
Sv: Pecan/sjokolade Cupcakes
Weee:) da er desserten til søndagens selskap i boks! Skulle ønske jeg også klarte å pynte sånn..
|
Dette er bare andre forsøk på å dekorere. Jeg kjøpte meg sånn pose med tuter, det gjorde ting så mye enklere. Pose uten tuter var ikke like lett, men det går. Kniv funker og. Er godt med mye glasur på.
|
Korleis skal ein rekne ut om ein bytter ut Splenda med Sukrin?
Det ser veldig godt ut! |
Det er et godt spm. Vet ikke hvilken av de som er søtere. Men du kan jo prøve med å bruke en cup. Jeg har en sånn cup måler som jeg bruker. Det var vanskelig å regne ut gram på splenda, det veier jo ingenting liksom.
Er jeg den eneste som syntes at sukrin ikke smelter når man baker det? |
derfor har man sukrinmelis!
|
tusen takk, begge to. Eg har ei kakeoppskrift som eg likar veldig godt, men veit ikkje heilt om den går an å gjere om til lavkarbo el korleis. Tips?
Link her http://dinmat.aftenposten.no/Finn-op...A5-browniebunn Går det an å bytte ut kveitemjøl med mandelmjøl, t.d? Og sukkeret med sukrin el sukrinmelis? |
Jeg skal prøve meg på det neste gang. Bruker det jo i glasuren.
Jeg sier prøv. |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:51. |