![]() |
Stor lavkarbo/lchf-konferanse i Oslo 13. og 14. november
KJÆRE ALLE PÅ LAVKARBO!
13. og 14. november inviterer vi til årets store lavkarbo happening! Følgende vil komme ... Andreas Eenfeldt - lege, og blogger - kostdoktorn.se - en av Sveriges mest up-and-coming medisinere. Forfatter av boken "Matrevolusjonen" som kommer neste år. Annika Dahlqvist - lege og spesialist i allmenn medisin. Den modige og jordnære, som har stått oppreist i stormen - gjennom mange år! Nå får hun oppreising. Takket være hennes innsats, er LCHF blitt den ledende kostholdstrenden i Sverige - og fedmeveksten har stanset! Maria Höglund - matblogger og kokebokforfatter. Vil gi praktiske tips om hvordan lage god lavkarbomat. Thuy Dalen - praktiserer kinesisk medisin, akupunktur. Foreleser om kinesisk medisin og kosthold. Dag Viljen Poleszynski - ernæringsfysiolog og leder av KOS. Lars-Erik Litsfeldt - gründer av lchf.se og forfatter. Lars-Erik har levd på LCHF-mat siden 2003, og er type-2 diabetiker. Han vil fortelle om sine erfaringer og svare på spørsmål fra publikum. ... mer informasjon kommer, men registrer deg gjerne til andreas@lillemaane.no, slik at du er sikret plass. Håper så mange som mulig fra lavkarbo.no vil komme!! Det vil være muligheter å kjøpe billett for enten lørdag eller søndag, eller begge dagene. Lørdag kveld vil vi finne et sted i Oslo som vil tilby oss en lavkarbo-middag, til en hyggelig pris. Beste hilsen Jan (i bakgrunnen putrer min super-får-i-kål ...) |
Sv: Stor lavkarbo/lchf konferanse i oslo 13. Og 14. November
Jeg vil! Jeg vil! Jeg vil!
Skal prate med min bedre halvdel og se om jeg ikke får "lov" til å dra til Oslo den helga ja! |
Jeg vil også, og jeg kommer :)
|
Åja - jeg vil også...... må sjekke tog og fly til Oslo de dagene
|
Jeg kommer! Gleder meg til å få masse påfyll av kunnskap, inspirasjon og motivasjon:)
|
Sitat:
|
Sitat:
så flott at du interessert i arrangementet! Prisen er for tiden 600,- for to dager per person og 400,- for én dag. Mer informasjon om foredragsholdere og program kommer – vi har nesten sikkert landet på Høyres hus som lokale. Med vennlig hilsen, Andreas Stranden Hoel Forlaget Lille Måne AS Det fikk jeg til svar når jeg meldte på meg og samboeren:D |
Oi, det hadde jo vært noe. Vi kunne jo kanskje kombinert dette med julebord for forumet også? Eller er det for tidlig å ha julebord?
|
Sv: Stor lavkarbo/lchf-konferanse i Oslo 13. og 14. november
Jaaa! Julebord! :D :heia: Det er aldri for tidlig for julebord! hehe. Ikke for sent heller. :p
|
Sitat:
..men litt usikker på om jeg tør å være med på det :o |
Sitat:
|
Så supert; det er jo en helg!!! Dette skal jeg få med meg!:D:D
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Gjett om jeg har lyst!!!Men skal på konsert i Sundsvald:o
|
Sitat:
|
Sitat:
Men jeg gleder meg til julebord og slikt da, for jeg kommer nok, selv om det er littegranne skummelt:) |
Åh, jeg vil også på foredrag! Men jeg har dessverre ikke råd ... :(.
|
Eg trur nok ikkje eg kan håpe på barnevakt for å reise til Oslo på lavkarbo-konferanse :(
Men eg hadde hatt god lyst til å vere med. Ser interessant ut! |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Jeg lurer veldig på hva som regnes som lugubert strøk her i Oslo :p.
|
Sitat:
Neida, det var bare det at var så innmarri mye bråk om kvelden og natta. Vi uskyldige jenter fra bibelbeltet på vestlandet vet du, vi er ikke vandt med slikt bråk på natta. Da har vi nemlig lært at vi skal sove:D Det virka veldig som om mange av de jentene som stod utfor var horer, men altså, jeg var aldri nede å spurte så det kan jeg ikke si for sikkert at dem faktisk var. |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:22. |