![]() |
Har litt startproblemer
kan noen hjelpe meg til å starte ordentlig på ketolyse igjen...kommer ikke ordentlig igang:( sliter med å komme skikkelig igang igjen:/
|
Sv: har litt start problemer
Hva eksakt er det du sliter med da? :klem:
Motivasjonen? Maten? Mitt råd er å ta frem boka igjen og lese den :ja: Jeg gjør det rett som det er, og får litt "guts" av å lese der :) |
sliter med å holde meg lenge nok til å fjerne søtsuget
:( hjelp meg!!!!!!!!!! |
Ok.. .Ja den kjenner jeg godt igjen :ja:
Ta deg en god bit ost, drikk litt vann.... Gå så vidt utfor døra og trekk frisk luft.... :) Sukkeravrusningen er aller værst de 2-3 første dagene... Så går det mer og mer over :) Jeg vet AKKURAT hvordan det er.... Det er jævlig... Men du er sterkere enn sukkermonsteret nå..... Du skal vinne!!!! :heia: |
Sitat:
|
Sitat:
Pass på å få i deg såpass med fett til måltidene at du holder deg mett, og ikke er skrubbsulten til neste måltid :ja: Har du f.eks salat til lunch, ta på et par ss olje i tillegg.... Jeg merka at 2 ss olje ekstra på min lunchsalat gjorde at jeg ikke var skrubbsulten og nesten skjelven da det var middagstid... det er ikke så mye som skal til av og til :ja: For klarer man å holde maten såpass fet at man holder seg mett, så vil fysingen vike plassen siden kroppen blir mer fornøyd :) |
Sv: Har litt startproblemer
:)
Det jeg gjør når jeg må sukker-avruses er å spise mye i 2-3 dager, av favorittmat som gjerne er litt dyrere og evt ikke optimalt for vekttap i det lange løp, men greit for sånne anledninger; nøtter, for eksempel, ost av forskjellige slag, ostelasagne, biff og fløtesaus... hva enn du liker best. Når sukkerbehovet først er borte, kan jeg begynne å "stramme" igjen, ved å ta bort eventuelle partystoppere (som nøtter). |
woho etter hardt arbeid og sukkeravrusning kom jeg i ketose igår kveld....:) jeg er happy på ketolyse igjen:D og skal inn til oslo for vurdering til bukplastikk 18 oktober alt:)
|
Sitat:
Propper i meg mat, nøtter og alt annet lovlig og halvlovlig, så lenge jeg holder meg unna karbohydratbombene. Kan spise store mengder. Eneste måten for meg å komme meg gjennom, det funker på min kropp ihvertfall;) Og kommer man gjennom dagen med suget uten å gi etter, da er jeg stolt av meg selv og vet at jeg er nærmere å bli kvitt sukkersugmonsteret. Og det gir meg også ekstra motivasjon til å fortsette! |
Sitat:
ja det hjelper absolut altså....igår spiste jeg grønnsaker med tzatsiki og bacon svor:P og møøøe pepsi max...kunne jeg ikke drukket pepsi max vet jeg ikke hvordan jeg skulle klart det... |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:18. |