![]() |
Julens 7 slag - lavkarbovri ?
De "normale" julekakene er jo berlinerkranser, fattigmann, smultringer, pepperkaker, kakemenn, kokosmakroner, havremakroner, juleruter, lussekatter, sandkaker +++
Men hvor er lavkarbo-utgavene av disse kakene? Eller hva lager dere av julebakst, som er sømmendes for oss som spiser lavkarbo? |
Sv: Julens 7 slag - lavkarbovri ?
scroll nederst på siden, er blitt diskutert før :)
|
|
Jeg søkte etter julebakst, men da var det svært få resultater som dukket opp. Neste gang skal jeg søke på julemat ser jeg..
|
Jeg bare søkte jul på fremsiden her, og da kom det opp masse :ja:
http://lavkarbo.no/sokeresultat?cx=p...9-1&q=jul#1156 |
Sitat:
|
Man trenger jo heller ikke julens 7 slag heller da;)
Men det går an å lage kransestenger om du vil det, jeg lager det, marsipan og sjokoladetrøfler. Ellers koser jeg meg med god kaffe og gode venner/familie. For ikke å snakke om ribbe og hjemmelaget surkål, kalkun med godt tilbehør osv. Og ja, jeg klikka helt på karber i jula i fjor.. Med vilje, og det var helt idoitisk. |
Men...spiser du alle sju slagene da?
|
Sitat:
|
Sitat:
Jeg skal unngå å få i meg for mye høykarbo i år, så planen er å bake/lage en del julekaker/konfekt o.l som jeg kan ta med meg hvis vi skal på besøk hvor jeg vet at det alltid er julekaker på bordet. (Pluss det som jeg skrev i innlegget over...jeg liker bare å bake..og mange liker ikke det..så da baker jeg for dem:p) |
Sitat:
Det er det som er problemet mitt... Når jeg søker på noe her under søk kommer det opp MASSSSSSE! Mye som ikke er relevant i det hele tatt.. Jeg har gitt opp hele søkefunksjonen for jeg forstår meg ikke på den... |
Sitat:
Jeg bruker bare søkefunksjonen viss jeg vet ekstakt hva som er skrevet og av hvem.... |
Sitat:
|
Sitat:
Sitat:
|
DET var noe annet til søkegreie ja! :heia: Takker!
|
Sitat:
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:22. |