![]() |
Måle- og veiedag i dag!
Ja da har jeg levd med ketogen kost i 9 dager og her er resultatet!
Ved start 4.oktober: Hoftemål: 114cm ved navel: 105cm under byste: 100cm Lår: 65 cm I dag, 12.oktober: Hoftemål: 108,5cm betyr minus 5,5 Ved navel: 100cm betyr minus 5,0 Under byste: 94,5 betyr minus 6,5 Lår: 62 .............. betyr minus 3 TOTALT 20 CM mindre!! Vekt 4.oktober var 92,4 I dag 12.oktober .. 91,4 MINUS 1 KG.. Jeg må innrømme at jeg hadde håpet på en større vektreduksjon den første uka (9dager), men når jeg ser målene mine så er det helt greit! Jeg har ikke tenkt å gi meg! Om jeg mister 20 cm pr kg så trenger jeg ikke gå ned mer enn 6 til, bare så synd at låra mine da er 46cm i dia, det er litt lite!! :D:eek: Bare tøys altså dere, for jeg vet jo at cm ikke fortsetter i samme intervaller hele veien! ... ... jeg går med glede inn i ei uke til i ketose og så lenge klær begynner å passe etterhvert så klager ikke jeg over hva vekta viser! :p |
Sv: Måle og veiedag i dag!
Næææh! Så mye:eek:
Helt fantastisk altså! Hva gjør det vel at det bare er 1 kg mindre når du er 20 cm slankere i kroppen? :D Veldig motiverende lesning altså:) |
Sv: Måle og veiedag i dag!
Oiii.. nå ble jeg nesten litt lei meg for at jeg ikke har målebånd merker jeg..
KJEMPEBRA jobba!!! :D |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:29. |