![]() |
NRK nå!
Kostholdsdebatt..!
De snakker litt om lavkarbo og greier.. Har nettopp slått over, så jeg vet ikke helt hva det dreier seg om.. |
Sv: NRK nå!
Jepp ser på det nå...:)
|
nu skal æ og den visstnok late ræva mi gå ut å røyk, for ho derre farskens Jack-ass-son har virkelig klart å irriter vettet av mæ! Og etterpå skal æ spis to skiva ost og be til Gud om at ho blir feit i sitt neste liv. ! Hilsen mæ nord for Moralsirkeln! (så æ har lov å ha sånne her utidige utbrudd)
|
hahah... ja jeg går ut å tar meg en røyk jeg også:D
Tror ikke jeg gidder å irritere meg på den kjerringa Kari.Så lenge vi vet å finner ut hva som funker for oss så kan hun si hva hun vil:) |
Enig :) Nå er jeg meg selv igjen :) Litt morsomt hu der opererte som framstile fedmeoperasjoner som en easy way out hvor man kan opereres og etterpå spise hva man vil; hun nevnte pizza, bl.a. :) Finurlig.
|
Sitat:
|
Joa, det hadde jo det da:D:D
|
Sitat:
Og ikke blir dem noe lykkeligere heller.. det kan være ganske farlig med slike operasjoner og det skulle vært absolutt siste utvei for meg om jeg skulle gjort noe sånt ja.. Hadde nok angret etterpå tror jeg også. |
Gapskratter av en kommentar fra Jacquesson da Dag P kom inn på hormoner og lavkarbo:
"Jeg vil ikke inn på lavkarbo, for det blir litt for mye på detaljnivå synes jeg" |
Sitat:
Hahahahahahahahaha.... *ler seg skakk* så bra sagt!!!! *ber til gud sammen med* |
Sitat:
Sitat:
|
ååh, kan noen lage ett kort referat til oss stakkars sjeler som ikke befinner oss i Norge? :)
|
Hva het programmet??? Prøver å finne det i nett-tv, men uten hell hittil...
|
|
Programmet blir diskutert her også:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=37339 |
Takk, Gerd:)
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:48. |