![]() |
Hormonspiralen
Hei og god lørdags morgen:)
Noen her som har/har hatt hormonspiralen? Lurer på hvordan dere har merket den i forhold til slanking. Jeg har den og er kjempefornøyd,på noen ting,feks null blødninger og null humørforandringer.Det er en stor plage for meg uten den,opp og ned i humøret tre uker i mnd:mad: Men,så er det det mennet.......kviser og ikke ikke minst.....vekta:( Kan det virkelig være den som gjør at jeg ikke går ned et gram??????????? Jeg synes jeg er så flink til å ete greit:o Hadde vært gøy om noen hadde erfaringer å dele med meg:) |
Sv: Hormonspiralen
Jeg har hatt hormonspiral (Levonova) i godt og vel fem år, har likevel gått ned over tjue kilo siden jeg begynte på ketogent kosthold - så for meg har den i alle fall ikke vært noe hinder. :cool:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Takk for svar damer:)
Må nok kanskje bare innse en gang for alle at jeg rett og slett er av de som må skjerpe godt inn på kalorier også:( Får lyst å si noen stygge ord til stadighet,men må bare godta at det er vanskeligere for noen av oss:oHjelper jo heller ikke deppe,ser det ut til,så jeg får prøve noe alvorlig mindre mengder mat:p |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:22. |