![]() |
Si meg, hvor går dere ned?
Hei!
Jeg har loket rundt på dette forumet et par mnd nå uten å gjøre noe vesen utav meg (har riktignok lært masse, og trives kjempegodt i min nye lavkarbo livsstil, takk for hjelpen folkens :)) men nå syntes jeg at jeg måtte spørre: Hvor går dere ned først? Jeg har merket generell nedgang over det hele, men jeg ser det aller best på hendene av alle ting. De begynner å se direkte beinete ut. Holdt på å få sjokk da jeg holdt hånda mi opp foran PC-skjermen, og jeg så "hull" mellom fingrene når jeg holdt dem samlet. Litt ulogisk føler jeg. Kunne godt tatt magen først for meg liksom. ;) Hva er deres erfaringer? |
Sv: Si meg, hvor går dere ned?
hender, ansikt og beina forsvant fortest for meg. Brillene har blitt for store av alle ting. Og jeg har i tillegg til klesstørrelser også krympet en skostørrelse. :rolleyes:
|
Leggene mine har blitt mye tynnere, på tross av at jeg alltid har fått beskjed om at fotball-legger kan man ikke gjøre noe med. Også har den kulen på innsida av knærne blitt borte! Den var vosstnok også umulig å gjøre noe med uten å operere bort i følge leger til og med! :eek:
|
Ræva!
Har ingenting ræv igjen, og litt mage. Fantastisk:p |
Sitat:
Jeg har gått ned mest over ryggen og i midja og på magen, men der har det også absolutt vært mest, men jeg har i tillegg mista en del på mine allerede ganske tynne armer og bein og smale hofter, og håper det stopper opp nå som jeg er så nære målvekt. |
Her er det mage, rompe og lår som har krympet mest...tenkte da jeg så på hendene mine i dag at jeg skulle ønske fingrene ble litt tynnere:rolleyes:
|
Samme her har tatt mest av rundt livet og rompa e blitt mindre.Ser forskjell i ansiktet også:D
|
ALT unntatt magen og rundt :(
Blodårene stikker ut av armer og ben, men den siste kiloen rundt magen og sidevalkene henger igjen |
Aller først mister jeg pupper... Å gå fra B til A er ikke sååå veldig stas... ;)
Det blir også borte litt smått om senn på lår og rumpe (har gått ned neeesten to buksestr), mens mageflesket er fryktelig standhaftig! :( |
Midjen hovedsaklig, og lårene. Ansiktet og halsen.
Og ja, kleptomanpølsene har vel også blitt litt tynnere. |
Jeg har også blitt mindre i hyllepartiet, men det er jeg bare glad for :D. De har takk og pris holdt formen. Men så har det nok også mye å si at jeg har blitt mindre omfangsrik, og da følger cupstørrelsen etter, så så veldig mye mindre har de ikke blitt, selv om cupstørrelsen har gått ned en del.
|
Hr jo ikke gått ned så mye ennå, men forrige gang jeg slanket meg merket jeg det fort på overarmene og i ansiktet :)
|
Litt artig å se så forskjellige vi er da.......:rolleyes:
|
Sitat:
|
Går ned jevnt over det hele, minst på beina egentlig.. :) Men når du snakker om hender så er det sånn at jeg snart mister gifteringen... Må nok levere den inn å få tatt den inn noe. Vil ikke miste den:o
|
Jeg hadde håpet at det var mage, rygg og pupper som reiste først, men mine alt ganske slanke lår har istedet blitt enda slankere og magen holder kraftig stand.
Lollypop anyone? :rolleyes: |
Faktisk har jeg gått ned endel rundt brystet, under puppene. Noe som forsåvidt gjør muffin-toppen enda mer fremtredene, men på den andre sida har jeg aldri gått ned der på noe annet opplegg.
|
Ryggvalken forsvant først. :p Ellers har det gått jevnt over det hele, tror jeg. Oppdaget til min store glede i går at "pute-haken" også er på retrett!
|
Sitat:
Jeg gikk faktisk opp i bh størrelse etter å ha tatt av 15 kg ;) henger nok sammen med at jeg for første gang i mitt syndefulle liv ble målt skikkelig og dermed fikk en bh som passa og dermed ser ikke puppene så små ut allikavel. Ellers har jeg mistet vekt over hele kroppen. Har ringer som er blitt for store og andre som passer igjen. Dobbelthaka er borte og jeg har gått ned et nummer i sko så nå passer ikke Louboutinskoene mine lengre -grrrrrr:mad: Kan endelig kjøpe meg normale støvletter og har faktisk fått skryt for velformede legger av en treningsguru - det varmer det. Det som forsvinner seinest hos meg er magen og det er jo irriterende. Ellers er det jo litt slæppt rundtomkring så nå har jeg lagt meg i selen for å trene opp muskler i rompe og armer :p |
Her er det brystene, midjen å ansiktet jeg merker forskjell på :P
|
Flott å høre fra dere alle sammen, og jeg er helt enig: det er gøy å se hvor forskjellige vi er! :-D
|
Jeg har merket det mest på skuldrene, og overarmene.. Ellers synes jeg ikke det har forsvunnet NOE.. men det har vel med at jeg har såpass mye å miste at jeg ikke helt ser det enda... Jeg gleder meg til de neste 20 forsvinner.. DA kommer nok forskjellen frem! :D
|
Sitat:
|
Ja, det har vel ikke nevnt, men på de siste ca ti kiloene som har forsvunnet siden februar, så har jeg merket det skikkelig på skuldrene. Jeg har fått tydeligere kravebein, og nesten beinete skuldre og smalere nakke, halsen ser til alt overmål mye lengre ut! Morsomt! Enn om jeg aldri har hatt særlig til dobbelthake, så har jeg alltid trodd jeg hadde kjempekort hals, men nå er det ingen antydning til det eller tyrenakke what so ever, og jeg har endelig tort å gå med litt mer utringning.
|
Sitat:
Har en venninne som er endel lettere enn meg, kan tenke hun veide vel 95 på sitt tyngste, hun er nå gått ned nesten 10 kg, og jeg er jo selvfølgelig KJEMPEglad på hennes vegne... MEN nå har jeg gått ned nesten 20kg, og hun får kommentarer i ett kjør om hvor godt hun ser ut og hvor slank hun har blitt, mens hos meg er det dørgende stille.. Vet jeg ikke skal ta det så tungt, men jo - jeg gjør det litt alikevell altså.. |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:43. |