![]() |
Ukeplanen min - er den godkjent?
Tirsdag:
Frokost: 2 fiberrik med makrell i tomat Mellom: 1 skyr (den med minst karbo) Lunsj: Salat med kylling og rømmedressing Middag: Cheeseburger uten brød med salat ved siden av Onsdag: Frokost: 2 fiberrike med makrell i tomat Mellom: Skyr Lunsj: Salat (samme som tirsdag) Middag: Nakkekotelett med fløtesaus og stekt champignon Torsdag: Frokost: 2 stekte egg, 2 skiver bacon, 1/2 tomat Mellom: Halv avokado Lunsj: Salat Middag: Fiskekaker med majones Fredag: Frokost: 2 stekte egg, 2 skiver bacon, 1/2 tomat Lunsj: Fiskekaker med majones Middag: Cheeseburger med salat Lørdag: Frokost: Hamburger med ost Lunsj: Fiskekaker med majones Middag: Nakkekotelett med fløtesaus og stekt champignon Søndag: Frokost: Hamburger med ost Lunsj: Eggerøre, en stekt pølse, sukkerfri ketchup Middag: hos mamma og pappa Mandag: Frokost: 2 fiberrik med makrell i tomat Mellom: halv avokado Lunsj: suppe fra kantinen på skolen Mellom: halv avokado Middag: Hjemmelagde kjøttkaker og stekt løk |
Sv: Ukeplanen min - er den godkjent?
ingen ekspert her men.. Det er jo en del karber i makrell i tomat (6%?) og i fiberriken? Og fiskekaker/pølser har vel også en del... Men spørs jo om du har et spesielt antall karber du skal være under eller ikke da.. :)
|
Sitat:
|
Sitat:
Sleng på noe grønt til fiskekakene, du spiser ikke overvettes mye grønnsaker såvidt jeg kan se og det bør du spise masse av, de som vokser over jorden da. :) Men holder du deg mett særlig lenge på 2 fiberrik til frokost?! |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:26. |