![]() |
Fudgemuffins-brownie (?) :)
Når man plutselig blir snopen, går man gjerne gjennom skapene og koker ihop det man finner :) Vel, resultatet ble en fudgemuffins :)
ca 250 g smeltet smør 4 egg ca 7 ss kakaopulver 160 g Coconut Cream Powder (merke Chao Thai) søtning: dæsjet litt vanilje essens, vaniljesukker, splenda og fruktsukker -smak med det du har :) 1 tj johannesbrødkjernemel (tror den kan sløyfes) 1 tsj bakepulver fikk ca 20 muffins :) Hadde de i muffinsformer og inn i ovnen på ca 175grader i ca 20min (mye ca ja, hehe) De var store vakre muffins da jeg tok de ut av ovnen, men etter litt avkjøling ble de flate. Konsistens litt som fudge-muffins, namme smak, kan sikkert toppes med kremfløte eller annet du ville ha hatt oppå :) -oppskrifta originalt var en brownie, som kunne has i muffinsform, og den har jeg endret masse som dere ser :D Gode for min gane :) |
Sv: Fudgemuffins-brownie (?) :)
Hei:)
Detter hørtes godt ut, men hvor får man kjøpt Coconut Cream Powder og johannesbrødkjernemel?:p |
Johannesbrødkjernemel,- eller jbk kjøper du på helsekosten, men Coconut Cream Powder vet jeg ikke.
Helsekost det også? Fikk sånn lyst til å lage noe godt... ;) |
Coconut Cream Powder kjøpte jeg i en innvandrerbutikk, står sammen med andre kokosvarer på boks og pose :)
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:44. |