Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Generell diskusjon (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=21)
-   -   SiljeSK vektnedgang (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=38647)

SiljeSK 04-12-10 21:52

SiljeSK vektnedgang
 
Hei!
Dagen i dag har vært veldig grei. Startet dagen med å sove leeenge, har ikke sovet så godt på lenge:uskyldig: Deretter ble det nydelige pannekaker til frokost, hentet oppskriften her inne. Fra lunsj og til jeg skulle begynne med middag, ble det spilling av GT5:D Følte ikke for å gå noen tur i dag, i og med at det er litt små glatt ute og fordi jeg har et knee med kronisk betennelse som ikke var enig i noe som helst i dag:mad: Til middag ble det herlig reinsdyrs bog som koste seg i steikovnen i over 3,5 time, med ostesaus og brokkoli og bacon grateng! NAM:sikle:
Til middag kom en venninne på besøk, og etter middag ble det litt mere GT5 spilling samt 2 glass rødvin(fyttigrisen hvor lite jeg tålte nå:engel_ikk)på meg og en halv atkins bar...

For en stund siden tok jeg en ketosestix test, og den viste pittelitt lyserosa:( Så i morgen blir det en herlig frokost, og resten av uken skal jeg gjøre alt for at kroppen skal komme i ketose igjen!
Selv om det var litt "deprimerende" at det ikke var store utslag på stixen, fikk jeg jo tossalt se hvor mye kroppen min tåler før den går ut av ketose!
Resten av kvelden skal jeg bruke til å sitte i armkroken til samboeren å se film:)

God kveld til dere andre:D

senorita 04-12-10 22:05

Sv: SiljeSK vekt nedgang :-)
 
er det utslag så er det utslag altså... om den ikke skifter noe, er det ikke utslag.. men om den er lysrosa eller mørkrosa har lite å si :)

SiljeSK 04-12-10 22:13

Sv: SiljeSK vekt nedgang :-)
 
okei, takk for svar:)
Den var sånn negativ farge, men me pittelitt lyserosa i midten :geip:

SiljeSK 14-12-10 08:40

Sv: SiljeSK vekt nedgang :-)
 
Hei!
Nå er det en stund siden jeg skrev her sist. Dagene har gått i ett og jeg er ganske sliten.
Har enda ikke hatt store utskeielser, spist en atkins bar på lørdag, og det gikk helt fint:D

Ellers er jeg ganske matlei og daff... Kanskje fordi kroppen venter på juleferie?
Har i allefall innstilt kroppen og meg selv på å ikke skeie så mye ut i jula, kanskje jeg unner meg noe. Men får se, da kroppen reagerer noe sykt på mat med mye karbo:eek:

Har også fått oss kattunge, så er litt travle for tiden!:o
Ha en fin dag, nå skal jeg "kose" meg med 6 timers skole dag før jeg skal traske hjem til lillepus:D

SiljeSK 09-02-11 18:06

Sv: SiljeSK vektnedgang
 
Er det noen her som vet om det finnes noen form for lavkarbo kostholdsveiledning i Mo i Rana?:confused: Jeg er nå i ett lite mørkt hull når dey gjelder lavkarbo, jeg prøver det jeg makter.. men vekten står stille:( Jeg føler at jeg trenger litt "personlig" veiledning når det gjelder lavkarbo.. Har såå lyst til å få den fine kroppen som jeg aldri har hatt, men det tar sånn tid!!:hylgrine:


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:33.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no