![]() |
Kylling i form. Lettvint og smaker fantastisk
Du trenger :
Oppskrift for 2-3 personer 4 Kyllingfileter Fløte 1 gulerotbunt Hvitløk 1 rødløk Mozarella ost , Cheddar... Krydder: Chilli explosion - Santa Maria Pepper Salt Tilbehør: Bacon Champignon Brokkoli Smør Begynn med å skrelle gulerøttene, og kutt de opp i biter (2-3 cm tykke) Fordel i bunnen av hele formen. Hell fløten over til de er dekket. Legg kyllingfiletene oppå gulerøttene. Salt, pepper og masse chili explosion. Ikke vær sjenert . Skrell hvitløken og feddene og legg så mange fedd som mulig i hvert hjørne av formen. Inn i ovnen på 220 grader i ca 30 min (Alt ettersom) Ta ut formen og sjekk at kyllingen er gjennomstekt, ha masse ost på og inn i ovnen til osten har smeltet. Tilbehøret : Stek sopp med smør og en del chili explosion på. Stek brokkolien sammen med baconen med masse smør,salt og pepper. Nommenomme nooom :D Ps : De bakte hvitløkene er sinnsykt gode . Ikke vær redd for de ;) |
Sv: Kylling i form . Lettvint og smaker fantastisk
Gulrot? Det er jo ikke "lov" på ketolyse.. Men ellers høres det veldig godt ut..
|
Sitat:
Det har jeg virkelig ike fått med meg. Men har jo gått ned masse selvom. Ok men kan jo legge noe annet i bunnen da. Dette var bare noe jeg lagde en kveld av alt jeg hadde i kjøleskapet. Takk for opplysningen :o |
Hehe.. ikke alltid lett å få med seg nei, men rotgrønnsaker som vokser under jorden, spm kålrot, gulrot osv skal ikke spises når man er på ketolysediett.
Men en kan jo evt ha litt blomkål i bunnen i stedet.. |
Sitat:
:D Men kålrot på julaften skal eg ha :rolleyes: |
Sv: Kylling i form. Lettvint og smaker fantastisk
Hvor mye fløte bruker du i denne oppskriften? :p
Denne så interessan ut. Tenkte jeg skulle prøve i morgen. :) |
Sv: Kylling i form. Lettvint og smaker fantastisk
Sitat:
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:21. |