![]() |
Elendig form, dag 4
:confused:Kjære vene så dårlig form jeg er i. begynte 1.januar. Er kvalm,hodepine,utmattet på 10min, greier ikke mat, blir enda kvalmere bare ved tanken. Er dette normalt:confused:Håper noen kommer med gode tilbake meldinger, for nå er fristen stor til å hoppe av!:mad:
|
Sv: elendig form..dag 4
Helt normalt :ja:
dette står om i boka også. Du får i deg nok væske, salt og grønnsaker? |
Sitat:
Lånte boken, men husker ikke det sto at det kunne bli så ille!:) Væske tror jeg er ok, salt og grønnsaker er vell kanskje ikke nok av. Har du noen tips til lett spist mat? greier ikke tanken på å stå å lage noe spes.. takk igjen:) |
Sv: Elendig form..dag 4
Og tar du ketolysetablettene eller andre multivitaminer?:)
|
Sitat:
Vei og tell karber de første ukene. Litt arbeid er det, men litt innsats må man legge i det for at det skal fungere. Telelr du karber en stund, setter det seg fort i fingrene og ting blir lettere å ta på øyemål :) Det finnes masse oppskrifter i oppskriftsdelen. I signaturen min er det linker til ketosevennlig mat. Noen er regna ut karbeinnhold i, men de fleste uten. |
Sitat:
|
Sitat:
Det er grusomt kjedelig... Men når jeg har kvalme perioder så er det som regel på grunn av lite grønnsaker. Så kjenner jeg kvalmen komme snikende så skynder jeg meg å koke litt brokkoli og blomkål. Så salter jeg det litt med mineralsalt og spiser dette. Kjedelig, ja. Men det tar knekken på kvalmen min:) Jeg må forresten ta Krom-kalium-tabletten ETTER frokost og middag sånn at magen min har begynt å jobbe før jeg tar dem. Tok jeg de før så ble jeg skikkelig uvel. Noen opplever det samme med lunsjtabletten. Håper det går over snart:) |
Du kan spise pålegg, for eksempel - osteskiver, kjøttpålegg. Evt god ost fra ostedisken, selvsagt. Grønne oliven, grønnsaksstenger i rømmedip, en kopp te/kaffe med fløte i. Hvis du har en butikk med ferdigmat-disk i nærheten kan du feks plukke opp et par kyllinglår eller -vinger. Noen paranøtter/valnøtter går også greit. Lettvint og lettspist. :)
Ellers anbefaler jeg Gerds tomatsuppe - den er lett og rask å lage, og ikke vanskelig å spise i det hele tatt. :cool: |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Noen som hadde jobbet på en rusklinikk sa her inne at abstiensene vi får når vi avruses på sukker er identiske med den tunge narkomane får. Det sier litt..... |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sv: Elendig form, dag 4
Jaa, de første dagene kan være helt pyton - jeg følte meg svimmel og fjern i tillegg til kvalm, men for meg gikk det over etter 5 dager, og da fikk jeg plutselig masse energi - hadde lyst til å jogge hver kveld osv:D
Så hold ut, drikk masse vann, for det kommer til å gå over:) |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:05. |