Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Nyheter / media (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=72)
-   -   I Allers ... (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=39479)

Lunaluna 13-01-11 18:30

I Allers ...
 
I ukens Allers er det fire sider om lavkarbo. Og ingen teite kritikere! Jippi! :)

Kanutten 13-01-11 18:32

Sv: I Allers...
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Lunaluna (Innlegg 1000942)
I ukens Allers er det fire sider om lavkarbo. Og ingen teite kritikere! Jippi! :)

:heia: Jeg så det! :heia:

Titti 13-01-11 18:37

Sv: I Allers...
 
:heia:

Modezty 13-01-11 19:26

Sv: I Allers ...
 
Så bra!

Var det en nyttig artikkel, synes du?

*vurderer å kjøpe bladet*

lifejack 13-01-11 19:31

Sv: I Allers ...
 
Jeg er kanskje ikke helt i målgruppen til Allers, men kanskje jeg skal vurdere å kjøpe det likevel!?:) Evt bare sette meg på et venterom av noe slag:p

Lunaluna 13-01-11 19:31

Sv: I Allers ...
 
Tja... Jeg fant ikke noe jeg ikke visste fra før, for å si det sånn. Var to sider med oppskrifter, men ikke noe man ikke finner her tror jeg. Men nå går jo dette forumet alt annet en høy gang. :)

lifejack 13-01-11 19:36

Sv: I Allers ...
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Lunaluna (Innlegg 1000995)
Tja... Jeg fant ikke noe jeg ikke visste fra før, for å si det sånn. Var to sider med oppskrifter, men ikke noe man ikke finner her tror jeg. Men nå går jo dette forumet alt annet en høy gang. :)

Hehe, ja, tror ikke man skal forvente å finne nye og spennende ting om lavkarbo når det skrives om i et ukeblad, men det jeg prøver å tenke når jeg leser sånne artikler er: hvordan ville jeg oppfattet denne artikkelen hvis jeg ikke visste noe om/visste lite om lavkarbo? Ville jeg fått en positiv innstilling etc?

Lunaluna 13-01-11 19:44

Sv: I Allers ...
 
Ja, det tror jeg nok. Jeg ble ihvertfall glad av å lese den. :p

Handler om ei som har prøvd div dietter og kurs, bestilte ferdig mat (spis-deg-slank?), begynte å lage mat selv, gikk ned 12 kg.
Står om maten man kan spise og det jeg vil kalle en "typisk ukeblad-forklaring" på hva ketose er.
Oppskrifter som ser gode ut.
Barexstein har uttalt seg, i tillegg er det en kommentar fra professor Haakon Meyer, leder i ernæringsrådet, som tilsier at "myndighetene ikke lenger fraråder lavkarbo" eller noe i den duren. :p

lifejack 13-01-11 19:47

Sv: I Allers ...
 
Barexstein er jo pro-lavkarbo, men hyggelig at selveste Haakon Meyer har begynt å mykne i kantene;)

Kanutten 13-01-11 19:54

Sv: I Allers ...
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av lifejack (Innlegg 1001012)
Barexstein er jo pro-lavkarbo, men hyggelig at selveste Haakon Meyer har begynt å mykne i kantene;)

Barexstein er fastlege her... :love:

lifejack 13-01-11 19:57

Sv: I Allers ...
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Kanutten (Innlegg 1001022)
Barexstein er fastlege her... :love:

Han er en artig skrue, han;) Og visste han drev og pendlet oppi nord et sted, men hadde glemt det. Så kjekt for deg, da:)

Supera 13-01-11 22:39

Sv: I Allers ...
 
Jeg bladde gjennom ett Allers i kveld, men kan ikke huske å ha sett denne artikkelen. Men jeg aner ikke om det var siste nummer eller ei. Allers har hatt flere lavkarbo-artikler i det siste, så jeg mistenker at noen i redaksjonen har fått øynene opp for lavkarbo, hehe. I bladet jeg leste i var det kakeoppskrifter utenpå og de passet på å informere at to av dem var lavkarbo. :snill: Inni bladet var det en artikkel med sitater fra Dag Viljen Poleszynski.

Lunaluna 14-01-11 13:36

Sv: I Allers ...
 
Det er nok ikke samme blad. Men hvis jeg ikke så helt feil reklamerte de med at neste nummer kommer med ostekake-oppskrifter, og at noen av dem er lavkarbo. Go Allers!! :D

Supera 14-01-11 16:05

Sv: I Allers ...
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Lunaluna (Innlegg 1001722)
Det er nok ikke samme blad. Men hvis jeg ikke så helt feil reklamerte de med at neste nummer kommer med ostekake-oppskrifter, og at noen av dem er lavkarbo. Go Allers!! :D

Da tror jeg at jeg leste "neste nummer". Det var ostekaker i alle fall og to av dem reklamerte de for at var lavkarbo.


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:15.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no