![]() |
Kor skal eg begynna?
Har nettopp snubla innom her og så kjappast lest litt om Skaldeman her på forumet, og lurte på om nokon kunne fortella meg kor eg skal begynna å lesa for å forstå Skaldeman sin "filosofi"?
Det ligger ein drøss med trådar i forumet her, men kor begynne eg for å forstå opplegget? Har fått med meg at han har skreve nokon bøker, og kor skal ein eventuelt begynna i den "serien"? Men før eg kjøper bøker, så vil eg helst forstå kva det heile går ut på? Ein link eller noko, eller ein kjapp "innførelse" hadde vore flott. Hadde sikkert funne det ut sjølv om eg hadde leita litt meir, men er influensasjuk, og må krabba meg tilbake i seng, og hadde vore flott om nokon kunne gjedd meg ein peikepinn til eg kjem tilbake :) På forhånd takk :) |
Sv: Kor skal eg begynna?
Her finner du kostholdsretningen Skaldemans :)
|
Sitat:
|
Sitat:
Ein startmåte er å kutte ut brød, pasta, ris, poteter og alle andre former for sukker. Auke inntaket av naturleg feitt og protein. Ikkje bruk lettprodukt eller fettreduserte produkt. Eg har haldt på i to veker og merker foreløpig lite og ingeting til vektreduksjonen, men håpar det tar seg opp. |
GI-null er en fin start, gjerne også kokeboka, som jeg synes er veldig flott!
Og så er det jo mange klistrede tråder i starten på dette underforumet, der Skaldeman selv har skrevet. Jeg vet ikke hvorfor, men mitt lavkarboliv startet med å lese noen Skaldeman-bøker, og dermed var jeg solgt, liksom. Har lest mange andre etterpå, men det var han som overbeviste meg om at dette var riktig vei å gå! |
Prøv denne - lavkarbo på 3 minutter :)
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:37. |