![]() |
Cocosa i kaffen?
Dette er kansjke et teit spørsmål (eller et spørsmål med et opplagt svar..:rolleyes:), men, dere som har cocosa i kaffen, bruker dere den med eller uten kokossmak?
Jeg får i meg for lite fett, og tenker på å prøve det. |
Sv: Cocosa i kaffen?
Den med! Jeg digger smaken av kokos og flesker til med den grønne cocosaen, litt kanel samt kremfløte og nyyyyter! Behøver ikke engang lebepomade etterpå! :D
|
Takker og bukker !:)(evt. neier)
Hørtes digg ut! :sikle: Liker kokos-smak jeg også, så da prøver jeg den. |
Sitat:
|
Sitat:
|
Har sett flere her som har nevnt dette med cocosa i kaffen, men ikke noe om hvilken sort de har brukt.. men det er vel smak og behag, antagelig, som avgjør det. Tenker jeg prøver det tipset med kanel og fløte sammen med jeg, blir kveldskosen i kveld det! :D
|
Sitat:
Sitat:
|
slenger på i tillegg spørsmål . hvordan er det og bruke i te (liker ikke kaffe) eller kakao
|
Sitat:
Kokossmaken gjør seg helt sikkert i kakao også! |
Sitat:
|
jeg bruker også den med smak i kaffen, litt uvant i begynnelsen, men er nå blitt vant med det. Med en liten fløteskvett smaker det veldig godt ! Jeg sliter også med å få i meg nok fett, så dette er en grei måte å tilføre litt ekstra på.
|
Hvor mye bruker dere av Cocosa i kaffen da, jeg sliter også med å få for lite fett i meg, + det anbefales Cocosa før sykling for energien sin del..
|
Jeg bruker en god ts pr kopp
|
Og hvor mye bruker dere til dagen av Cocosa da..
|
Ja takk, begge deler, er ikke vanskelig jeg :). Har i det siste bukt monie sukkerfri sirup, og da bruker jeg cocosa uten smak, bare for å ikke ha for mye smak.
|
Fram til nå har jeg spist 1 god Spiseskje med cocosa pr dag. Bare spist fra glasset. Men konsistensen er ikke helt i min gate, så å få tynnet ut den i kaffe/te/kakao er nok tingen.
Har ikke prøvd det enda, så jeg vet ikke hvor mye som er passelig til en kopp, men 1 ts er sikkert ikke så dumt, nei. :) |
Sitat:
|
Sitat:
I så fall er den basert på erythritol og sucralose http://www.moninphotography.com/prod...OF-Caramel.jpg |
Sitat:
|
Ah, splenda. :) Takk for info!
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitter her og drikker en kopp te med Cocosa, smakte i grunnen veldig godt, brukte Cocosa Extra Virgin Coconut oil. Da blir det 3 sp hver dag på meg
|
Sitat:
Må prøves.:) |
Jeg har ikke laget dette siden sist jeg prøvde ketolyse...men dere har også sånn at olja flyter oppå kaffen? For jeg synes det var rimelig....ja, ekkelt for å si det rett ut. Hvis man har i fløte og kanel, så blander de seg med kaffen mens olja fremdeles ligger oppå?
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:05. |