Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Ketolysekuren (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=110)
-   -   Soyabrød -hjelp!! (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=4017)

Elisabet 02-03-05 15:38

Soyabrød -hjelp!!

Jeg må snart ha brød, å ser av oppskriften i boken at jeg trenger kesam og soyaprotein. Hvor får jeg kjøpt det mon tro?:eek:

Jeannie 02-03-05 16:20

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Elisabet
Jeg må snart ha brød, å ser av oppskriften i boken at jeg trenger kesam og soyaprotein. Hvor får jeg kjøpt det mon tro?:eek:

Hei!
Jeg bakte brødet i går jeg....... Ikke veldig godt men helt greit.....:)
Mager kesam får du tak i i en helt vanlig matbutikk. På Meny er det vel størst sjans å få tak i den magre Kesamen. Rema har bare den "vanelige".
Soyaprotein får du på Helsekosten. Men sørg for at du får tak i et uten smak (viktig...)

Lykke til!

Jeannie:)

Elisabet 02-03-05 16:34

Soyaprotein -helsekosten? Jøss! Jeg var på helsekosen her hjemme, å ringte til et annet.. Å ingen kunne hjelpe meg. De spurte hva det var og hvordan jeg skulle bruke det:eek:
Grønn som jeg er kunne jeg ikke si om Soyaprotein er fast eller flytende:o
Følte meg helt på bånn da altså:mad:

Gamla 02-03-05 16:46

Sitat:

Soyaprotein -helsekosten? Jøss! Jeg var på helsekosen her hjemme, å ringte til et annet.. Å ingen kunne hjelpe meg. De spurte hva det var og hvordan jeg skulle bruke det:eek:

Soyaproteinet et som mel, Elisabet! :) Håper du får tak i det etter hvert. Det jeg har fått tak i heter Twinlab Vege Fuel 100 % soyaprotein,men jeg tror der finnes flere typer. Det viktige er at det er 100% soyaprotein,- da inneholder det ikke karbohydrater.

mofe 02-03-05 16:50

Dette med at folk har trøbbel med å få tak i soyaprotein har jeg sett flere steder her på forumet i det siste :)

Kanskje noen som vet om et nettsted man får kjøpt det? :)

Elisabet 02-03-05 17:28

Et godt tips mofe:) jeg savner litt brød innimellom allerede. Bortsett fra det går det veeldig fint:D

Jeg får forsøke i morgen igjen da. Kansje jeg har flaks.. Skal søke litt på nett jeg. Se om jeg finner noe:cool:

Skorpia 02-03-05 23:22

Sitat:

Jeg bestilte på norkost.no for i hønefoss har de heller ikke rent soyaprotein.

www.norkost.no

Vege fuel heter det og er faktisk spiselig,men anbefaler å ha i litt knuste linfrø dersom magen ikke funker:-)

Elisabet 03-03-05 20:59

I dag fant jeg heldigvis soyaprotein. Flaks at den siste helsekosen hadde to bokser igjen:D
Så jeg har bakt i dag:p
Jeg ristet skivene jeg da, med deilig ost på. Koste meg:cool:

Skorpia 04-03-05 15:13

Sitat:

Jeg ristet skivene jeg da, med deilig ost på. Koste meg:cool:

Ja det gjorde jeg også med smør som smeltet og masse ost på,nam nam.
Utrolig hvor godt alt smaker når en har spist omeletter hver dag i lengre tid;)

Torkil 05-03-05 21:29

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Skorpia
Ja det gjorde jeg også med smør som smeltet og masse ost på,nam nam.
Utrolig hvor godt alt smaker når en har spist omeletter hver dag i lengre tid;)

Soyaprotein fås innen 2 uker på www.ketolyse.no om alt går vel, og til en behagelig pris.

Vennlig Hilsen
Torkil Andersen

Elisabet 05-03-05 21:45

Veldig bra Torkil:)
Så slipper man denne uvissheten. Tror egentlig det kun var flaks at jeg fant her over i Østfold:D

Skorpia 06-03-05 08:36

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Torkil
Soyaprotein fås innen 2 uker på www.ketolyse.no om alt går vel, og til en behagelig pris.

Vennlig Hilsen
Torkil Andersen

Ja det var vel det jeg var ute etter TAKK:)

Iset 08-03-05 13:24

Åååååh jeg er så dum!! Jeg tenkte jo ikke på Vegefuelen. Den selger vi jo på jobben min, så jeg får jo tilogmed 30 % rabatt på den. Skal ned og kjøpe i morgen den dag!!! :D

Elisabet 08-03-05 15:40

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Iset
Åååååh jeg er så dum!! Jeg tenkte jo ikke på Vegefuelen. Den selger vi jo på jobben min, så jeg får jo tilogmed 30 % rabatt på den. Skal ned og kjøpe i morgen den dag!!! :D

Så heldig du er dah:D
Hm skal undersøke om det er mulig å kjøpe denne i Sverige å:p

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:45.