Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Mer enn 30 kg overvekt (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=127)
-   -   Pupper (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=40529)

LeneM 10-02-11 14:15

Pupper

Er litt snurt akkurat nå.

Ok, så vekta går ned, og måla minsker.. supert det.

Men rumpa mi er mye større enn brystene, kunne ikke kosmos ha latt rumpa gå først? ~sukk~ ;)

Fungirl 10-02-11 14:17

Sv: Pupper...

Dessverre umulig å punktslanke kroppen :)

LeneM 10-02-11 14:23

Sv: Pupper

Hehe.. vet, men det er jo bare så mye mer å ta av der =)

Vet at når jeg legger på meg så kommer det på puppene først (vanligvis ihvertfall). Kanskje jeg skulle gå ned ett par extra på slutten og så bittelitt opp igjen bare for å fylle dem igjen hehe =)

Fungirl 10-02-11 14:26

hehe tror neppe det er å anbefale, for du kan være helt sikker på at det ikke legger seg på puppene da :)
Kroppen gjør som regel noe helt annet enn hodet vil :)

Men rompa forsvinner nok den også skal du :)

Charlott 10-02-11 16:00

Pupper? Hvilke pupper? :o

Deanna 10-02-11 19:18

Jeg har fått kjempelange pupper! Det er sikkert bra! Jadda!

langaard 10-02-11 19:29

Kaskje man kan få sugd ut litt der, for så å få det sprøyta inn der det trengs mest:lol:

Maissa89 10-02-11 19:45

Haha, det er faktisk det nye:P

Kitsu 10-02-11 19:48

Mine har krympa fra 90C til, i flg. dama på Change i dag, 75C (som alle andre steder er 80B). Sambo'n vil arrangere gravøl for mine bortkomne fordeler. XD

kirami 10-02-11 19:51

Her har de ellers relativt faste puppene blitt slappe og lange...gruff, men heller det enn en feit og dvask kropp:) Heldighvis mye en god bh kan gjøre:)

Eucalyptus 10-02-11 20:19

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Kitsu (Innlegg 1026831)
Sambo'n vil arrangere gravøl for mine bortkomne fordeler. XD

Hehe- dagens:D

Kitsu 10-02-11 21:11

For min del er det kanskje greit de har krympa såpass, må begynne å trene igjen, har fått påvist et hypermobilitetssyndrom og musklene i nakken sliter med å holde hodet i ro pga for bevegelige ledd i hodeskallebasen. Mye lettere å trene når man ikke blir smekket i trynet av fronthyllene når man spretter opp og ned. Men de kunne godt vært litt fastere altså, får håpe at med mine relativt unge år så vil huden trekke seg litt sammen etterhvert. XD Hvis ikke, takk alle høyere makter for gode BH-er.

HeleneV 10-02-11 22:54

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av LeneM (Innlegg 1026441)
Er litt snurt akkurat nå.

Ok, så vekta går ned, og måla minsker.. supert det.

Men rumpa mi er mye større enn brystene, kunne ikke kosmos ha latt rumpa gå først? ~sukk~ ;)

Jepp, det tenker jeg og! Altså, hvis man "bare" hadde hatt store pupper hadde man ikke vært overvektig... Men rompa derimot... :mad: Gud bedre, så stor at det har en egen måne svirrende rundt...:p

langaard 10-02-11 23:00

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av HeleneV (Innlegg 1027041)
Jepp, det tenker jeg og! Altså, hvis man "bare" hadde hatt store pupper hadde man ikke vært overvektig... Men rompa derimot... :mad: Gud bedre, så stor at det har en egen måne svirrende rundt...:p

:lol::lol::lol: Flirer så jeg griner snart:p

Kitsu 10-02-11 23:08

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av HeleneV (Innlegg 1027041)

Med meg er det dessverre ikke rumpa som er problemet - hadde det enn vært så vel (sambo'n er en skikkelig "rumpemann"). Men neida, her er det låra det står på. Disse "nymotens" skinny jeansa og meg går bare ikke overens - passer de over låra, er det to nr for store i livet, og med rett størrelse i livet får jeg de ikke over knea. Desidert "thunder-tighs" her ja - eller på godt norsk; jeg er forma som en fordømt veldreid pære.

langaard 10-02-11 23:11

thunder-tights:D

utolmodig 10-02-11 23:49

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Kitsu (Innlegg 1026925)
Mye lettere å trene når man ikke blir smekket i trynet av fronthyllene når man spretter opp og ned.

:lol:jeg dauer!! :D Kjenner meg igjen der ..ha ha, travelt..:p

langaard 10-02-11 23:52

Ja her i puppeland, her kan alt gå an, her er vi like tullete og rare alle mann......:lol:

vimsen85 11-02-11 00:53

Mine pupper har blitt ganske mye mindre og i begynnelsen hang de veldig (tror jeg har tatt av 13 cm rundt brystet). Men nå har de faktisk strammet seg opp ganske mye og de er helt ok nå. Siste mannen som så de syns de var fine. Så da er jeg fornøyd.. :D

KarMa40 11-02-11 08:26

Nå trener jeg av prinsipp ikke ting som gjør at det deiser foran (F), men vil anbefale Shockabsorber, kjøper mine fra figleaves.com, men har sett dem i Oslo.

Om ikke annet så er animasjonene på nettstedet deres verdt en god latter. www.shockabsorber.co.uk.

christine76 11-02-11 08:37

Mine var store og forble store. Så jeg måtte gå til det skrittet å ta brystreduksjon etter at jeg skjønte at det ikke hjalp å slanke dem bort. Vi er alle forskjellig.

christine76 11-02-11 09:00

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av KarMa40 (Innlegg 1027183)
Nå trener jeg av prinsipp ikke ting som gjør at det deiser foran (F), men vil anbefale Shockabsorber, kjøper mine fra figleaves.com, men har sett dem i Oslo.

Om ikke annet så er animasjonene på nettstedet deres verdt en god latter. www.shockabsorber.co.uk.

Vil bare helhjertet signere denne. Jeg kunne faktisk uten problemer jogge med mine pupper (70H) uten at de rikket seg nesten med BH herfra. Anbefales på det sterkeste!

Photobscura 11-02-11 09:25

Jeg løper straks inn når trådtittelen har det forlokkende ordet "pupper"! :D
Mine har kanskje blitt litt mindre, men jeg har jo gått ned i sneglefart, at de heldigvis har holdt formen ganske godt. Ellers kan jeg på det varmeste anbefale en isometrisk øvelse for å heve hyllene noe. Man kan jo ikke trene selve puppene, ettersom de består av fettvev, men huden fra armhulene til brystet kan man stramme opp, og det hjelper jo noe!
Jeg trykker håndflatene sammen med fingertuppene pekende oppover, som en mediterende buddhist so to say, sånn ca ti cm foran brystet og klemmer sammen alt jeg kan i ti sekunder, sånn at jeg virkelig kjenner det tar. Det er så lett å gjøre, og jeg klemmer til sikkert ti ganger om dagen. Det blir det bra pupp av!

Kitsu 11-02-11 14:52

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Photobscura (Innlegg 1027252)
Mine har kanskje blitt litt mindre, men jeg har jo gått ned i sneglefart, at de heldigvis har holdt formen ganske godt. Ellers kan jeg på det varmeste anbefale en isometrisk øvelse for å heve hyllene noe. Man kan jo ikke trene selve puppene, ettersom de består av fettvev, men huden fra armhulene til brystet kan man stramme opp, og det hjelper jo noe!
Jeg trykker håndflatene sammen med fingertuppene pekende oppover, som en mediterende buddhist so to say, sånn ca ti cm foran brystet og klemmer sammen alt jeg kan i ti sekunder, sånn at jeg virkelig kjenner det tar. Det er så lett å gjøre, og jeg klemmer til sikkert ti ganger om dagen. Det blir det bra pupp av!

Visst jeg kombinerer den øvelsen med en sånn her "trekke haka inn og strekke nakken" øvelse jeg har fått av manuellterapeuten min kommer jeg til å se helt på trynet tullete ut. Men alt for å stramme opp. *Ler* Får heller gjøre det når ingen kikker.

RaoulDuke 11-02-11 15:28

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Photobscura (Innlegg 1027252)

*Host* Jeg klikket på linken ved ett uhell, jeg sverger!

(Men jeg er glad for at mine har forsvunnet :p)

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:57.