![]() |
Pupper
Er litt snurt akkurat nå.
Ok, så vekta går ned, og måla minsker.. supert det. Men rumpa mi er mye større enn brystene, kunne ikke kosmos ha latt rumpa gå først? ~sukk~ ;) |
Sv: Pupper...
Dessverre umulig å punktslanke kroppen :)
|
Sv: Pupper
Hehe.. vet, men det er jo bare så mye mer å ta av der =)
Vet at når jeg legger på meg så kommer det på puppene først (vanligvis ihvertfall). Kanskje jeg skulle gå ned ett par extra på slutten og så bittelitt opp igjen bare for å fylle dem igjen hehe =) |
hehe tror neppe det er å anbefale, for du kan være helt sikker på at det ikke legger seg på puppene da :)
Kroppen gjør som regel noe helt annet enn hodet vil :) Men rompa forsvinner nok den også skal du :) |
Pupper? Hvilke pupper? :o
|
Jeg har fått kjempelange pupper! Det er sikkert bra! Jadda!
|
Kaskje man kan få sugd ut litt der, for så å få det sprøyta inn der det trengs mest:lol:
|
Haha, det er faktisk det nye:P
|
Mine har krympa fra 90C til, i flg. dama på Change i dag, 75C (som alle andre steder er 80B). Sambo'n vil arrangere gravøl for mine bortkomne fordeler. XD
|
Her har de ellers relativt faste puppene blitt slappe og lange...gruff, men heller det enn en feit og dvask kropp:) Heldighvis mye en god bh kan gjøre:)
|
Sitat:
|
For min del er det kanskje greit de har krympa såpass, må begynne å trene igjen, har fått påvist et hypermobilitetssyndrom og musklene i nakken sliter med å holde hodet i ro pga for bevegelige ledd i hodeskallebasen. Mye lettere å trene når man ikke blir smekket i trynet av fronthyllene når man spretter opp og ned. Men de kunne godt vært litt fastere altså, får håpe at med mine relativt unge år så vil huden trekke seg litt sammen etterhvert. XD Hvis ikke, takk alle høyere makter for gode BH-er.
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
thunder-tights:D
|
Sitat:
|
Ja her i puppeland, her kan alt gå an, her er vi like tullete og rare alle mann......:lol:
|
Mine pupper har blitt ganske mye mindre og i begynnelsen hang de veldig (tror jeg har tatt av 13 cm rundt brystet). Men nå har de faktisk strammet seg opp ganske mye og de er helt ok nå. Siste mannen som så de syns de var fine. Så da er jeg fornøyd.. :D
|
Nå trener jeg av prinsipp ikke ting som gjør at det deiser foran (F), men vil anbefale Shockabsorber, kjøper mine fra figleaves.com, men har sett dem i Oslo.
Om ikke annet så er animasjonene på nettstedet deres verdt en god latter. www.shockabsorber.co.uk. |
Mine var store og forble store. Så jeg måtte gå til det skrittet å ta brystreduksjon etter at jeg skjønte at det ikke hjalp å slanke dem bort. Vi er alle forskjellig.
|
Sitat:
|
Jeg løper straks inn når trådtittelen har det forlokkende ordet "pupper"! :D
Mine har kanskje blitt litt mindre, men jeg har jo gått ned i sneglefart, at de heldigvis har holdt formen ganske godt. Ellers kan jeg på det varmeste anbefale en isometrisk øvelse for å heve hyllene noe. Man kan jo ikke trene selve puppene, ettersom de består av fettvev, men huden fra armhulene til brystet kan man stramme opp, og det hjelper jo noe! Jeg trykker håndflatene sammen med fingertuppene pekende oppover, som en mediterende buddhist so to say, sånn ca ti cm foran brystet og klemmer sammen alt jeg kan i ti sekunder, sånn at jeg virkelig kjenner det tar. Det er så lett å gjøre, og jeg klemmer til sikkert ti ganger om dagen. Det blir det bra pupp av! |
Sitat:
|
Sitat:
(Men jeg er glad for at mine har forsvunnet :p) |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:57. |