![]() |
Ser dere noe forskjell?
1 Vedlegg
Vedlegg 8023
Dette er altså meg - det venstre fra september -09, det til høyre er i dag. Tok på meg de samme klærne ... Ser jo litt forskjell, men skulle ønske det var mer. Har gått ned 16 kg, og skal ned 15 til .. |
Sv: Ser dere noe forskjell??
Sitat:
|
Tusen takk :) trengte å høre det :)
|
Ja ser stor forskjell :D Gratulerer :heia:
|
Jeg ser absolutt forskjell, men jeg synes du burde få på deg noen strammere bukser, for det ser ut som om du har a pair of sexy legs som ikke kommer til sin rett i de løse buksene:ja: Stå på videre:)
|
ser forskjellen klart, men hadde sett det bedre om du ikke hadde så vide klær ;)
|
Sitat:
|
Ser stor forskjell!!
Enig med de over, prøv med litt strammere klær ;) |
Sv: Ser dere noe forskjell?
Tusen takk :)
For ordens skyld, mine sexy legs kommer stort sett til sin rett ;) Men syns det var så moro å ta på seg akkurat de samme klærne, halvannet år etter :) Derfor... Jeg er mye tøffere nå, selvom vide klær fortsatt føles tryggest, så er det mye flere stramme plagg i klesskapet mitt nå. Gleder meg til fortsettelsen :) |
Ser helt klart en stoor forskjell på før og nå blidene.
Synest du er kjempeflink og inspirerer i allefall meg :) |
Jeg ser stor forskjell! Du har vært kjempefllink!!
|
:heia: wow :heia: Så flink du er :heia:
|
Ser tydelig forskjell,jeg også.
|
:heia: så flink du har vært er jo kjempe forskjell da:)
|
Her er det stor forskjell, du har vært kjempeflink! :p
|
Så klart jeg ser forskjell... Gratulerer med masse nedgang og lykke til videre :)
|
Åh, så bra :) Tusen, tusen takk :) Når jeg legger godvilja til ser jeg jo forskjellen :)
Har klippet bort ansiktet mitt, turte ikke å ha det med ;) men der er det kjempeforskjell, den ser selv jeg, med en gang :) Er så inspirert om dagen, trener masse og det går sakte, men sikkert nedover. Regner med at jeg bygger litt muskler også :) Kjenner at jeg gleder meg til sommeren, av mer enn de åpenbare grunnene (varme og sol) - gleder meg til å kunne kle meg i sommerkjoler og føle meg fin :) Tusen takk, for tilbakemeldinger og inspirasjon til å fortsette :) |
Her ser man forskjell ja:)!! Gratulerer med flott vekttap og lykke til videre:)!
|
WOW!!! :heia: STEIKI HAINN!!! Stoooooor forskjell!
Enig med de andre over her; NÅ er det på tide å anskaffe seg noen tighte plagg! :D |
Ja, det er kjempeforskjell :-)
:D |
Jeg ser iallefall stooor forskjell, dæven! :D
|
Jeg synes også det er vanskelig å se forskjellen på meg selv. Andre sier at de ser det veldig godt men jeg kan ikke se det...
Så derfor vil jeg nå si til deg: WOW! :) Kjempebra jobbet, det er en TYDELIG forskjell :smile: Og masse lykke til videre!! |
Klart det er forskjell :heia:
|
Det er kjempeforskjell!!
Og et lite tips: man ser mye større ut enn hva man er når man bruker vide klær. Så prøv med tightere klær, så ser du plutselig enda slankere ut ;) |
Det er kjempeforskjell! Gratulerer med flott resultat :heia:
http://www.gladpige.dk/KnusKram/Side2/creddy2050.gif |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:55. |