![]() |
Hvordan får man BEST størrelse på avataret? jeg synest mine alltid blir så små:o
Bilde jeg vil ha er 18kb altså lite nok.. men like vel er det ikke 80x80 pix. så da vil det ikke laste seg opp.. :confused: |
Tro de fesre avatarene er omtrent lie stor jeg,fr det er ikke mange pikser vi har å gå på på avatarene,det er bare litt forsjell på fasongen.
ehttp://no.msnusers.com/idjkv7dh2coqq...ilde%20001.jpg Her er pusemamman til en forandring fra rotta:) |
Sitat:
80x80pixler er grensen. Støttemedlemmer har 125x125 :) |
Oki.. det jeg har er 80x80. men jeg synest det ser så lite ut.. men det får være sån da..
|
Sitat:
|
Har allerede gjort det ;) bilde er MYE større
|
Åhhh..holder på å bli sprø av dette avatat-tullet. Har så lyst til å ha bubbels fra power puff jentene som min avatar,men fikk det ikke til da jeg ble medlem her. Tnkte jeg skulle prøve ijgen siden jeg har litt flere pixler til rådighet,men uansett hva slags bilde jeg finner,så er det noe galt med det. Knurrrrrrr....
Har sittet nmed dette en stund,for å si det sånn! Er ikke den data-kyndigste i verden heller,selv om det kommer seg. Som sagt ....knurrrrr... |
Sitat:
|
bitmap filer kan ikke brukes som avatar. De er kun egnet til bruk på et windows skrivebord.
Lagre som jpg, jpeg, gif eller png ;) |
Sitat:
|
Sitat:
Tak for at du tok deg bryet,Aline. Men det er jo så alt for mange pixler i det bildet. Eller går det an og redigere det og? Føler med helt tett i pappen av dette,jeg |
Det skal være helt fint det bildet, Helene?
|
Nå skjønte jeg ikke helt hva du mente..
|
Sitat:
|
Men hva mitt navn hadde med det å gjøre vet ikke jeg..
|
Øh, er det ikke her jeg bor?
Jeg har fått Alzheimer light og blander sammen navn. *lister seg stille og rolig ut av tråden, rød og flau* |
jeg trodde jeg hadde forminsket den til 80 ;) kanskje jeg blingset :)
|
Skjønner ikke bæra av redigering av bilde,men her er jeg hvertfall,dessverre ikke så liten in RL,but take it or leave it!:D
|
hei magdalena :snill:
|
:rodme: hei hei Hp!:D
|
Har noen en hjemmesiden hvor man kan gjøre om bildene til f.eks. 80 x 80pixler?? Har et bilde jeg ville prøve, men det er jo så klart for stort til avataren (har ikke photoshop på denne)
|
Du kan bruke paint i windows, husk å lagre som jpg ;)
|
Har prøvd, når jeg endrer bildet i str (pixler) så kutter den jo av..*sukk* Om jeg legger ut bilde her, kan du fixe det? Eller noen andre?
|
Last opp som vedlegg her, så kan jeg fikse :)
|
Enkel bilderedigering.
Kan absolutt anbefale Paint Shop Pro for enkel bilderedigering.
Du finner det på www.jasc.com. Det er enkelt å bruke og shareware. /om |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:36. |