![]() |
Kettlebells anyone?
Har noen prøvd kettlebells eller girya?
Likt - ikke likt? Jeg liker tanken på balanse og vekttrening kombinert og har tenkt å komme igang. |
Sv: Kettlebells anyone?
Holder på å mase på elixia her lokalt å kjøpe inn - daglig leder sier hun jobber med saken - må ha litt plass vet du. Har sett noen som har trent med kettlebells - jeg ble så fascinert at jeg glemte å trene selv hehe... har KJEMPElyst til å prøve selv! Du kan få kjøpt egne bells bla på xxl har jeg sett :)
|
Jeg har vært på kettlebells trening i trondheim, og det var kjempe gøy!! (og veldig tungt ;))
|
Absolutt noe av det mest effektive jeg har trent med og merket umiddelbart resultat på hvordan ryggen ble bedre. Kan anbefales! :)
|
Dette høres bra ut!
Har funnet et lokalt sted som har saltimer OG meldt meg inn OG satt meg opp på begynnertime! Det er jo de første skrittene:D så er det dørstokkmila:o Har ikke tenkt å laste opp så veldig tungt, gått i den fella noen ganger, å ha pause med trening og så hoppe inn på de samme vektene. Aua.. Skal holde meg på de letteste først og lære teknikk. |
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Og hvorfor er det sånn at når man har bestemt seg og linet opp alt, så begynner verden å motarbeide deg? Jeg vet det er dugnad i barnehagen, men hadde jo tenkt å overse den lappen og ikke melde meg på for det er jo akkurat da jeg skal gå på denne treningen første gang!!!:mad::( Dårlig gjort å spørre sambo sånn at han sier: å ja, jeg skal spørre... |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:55. |