![]() |
Hodepine etter karbokutt
Har nå vært i ketose noen dager, å sliter med grusom hodepine! Kan dette ha noen sammenheng?
|
Sv: Hodepine etter karbo kutt
Hodepine er helt vanlig i starten, men det går over:)
|
Ja!
Pleier å gå over i løpet av 3-5 dager. |
Jepp, hadde migrene i en uke jeg. Holdt på å gå i bakken flere ganger på jobb. Men går over.
|
Sitat:
Ser du har gått ned 30 kilo! Pang bra! Hvor fort gikk du ned? |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
20kg før høsten kan gå, men det kommer jo an på flere faktorer. Og for hud og hår sin del er det jo greit å fordele vekttapet utover. Jeg må innrømme, manken min er halvert i forhold til den tykkelsen håret mitt brukte å ha, og det er selv med dobbel daglig dose B-vitaminer. |
Sitat:
Ja jeg håper jeg kan klare 20 kilo, å gå ned fra størrelse 42/44 til 36/38. Jeg har vanvittig tykt hår, å er litt redd for at det skal bli tynt etterhvert som jeg går ned:eek: Å jeg tar alle vitaminer jeg trenger hver dag. |
Sitat:
|
Sitat:
Når det gjelder trening har jeg et supertips å komme med som jeg har prøvd selv: 30 minutters veldig rask gange HVER dag... du vil bli enormt overrasket hvor oppstrammende dette er på kroppen din selv om du har litt kilo til gode- til og med min sambo kommenterte at ting tightet seg til :) Gå med musikk - i tempo hhv etter Sunny og Ma Baker (Boney M) og om du klarer - Womanizer med Britney spears. Det er lettere å gå så fort på mølle enn i virkeligheten. Gå med bøyde armer som du bruker aktivt (jfr kappgang) og drit i om du ser teit ut hehe. Det er som sagt lite som skal til - men du må gå med full guffe! Anbefales egentlig for alle som ikke er treningsvante - 30 minutter av en dag - hva er nå det? Gå ute om du ikke har råd til treningssenter - jo mer kupert jo bedre :) |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sv: Hodepine etter karbokutt
Du trenger veldig mye vann nå, og mangel på det kan lett gi hodepine.
|
Sitat:
|
Jeg sleit skikkelig med hodepine i starten, og ingen av de vanlige hodepinetablettene hjalp, men det går seg heldigvis til.
Det er sukkeravhengigheten som slår ut i hodepine, også om du drikker mye. Bit tenna sammen, det er verdt det så snart det går over. |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Skjønner enormt godt hva du mener! Jeg har en sønn på halvannet år, å det smeller ekstra godt når jeg lener meg ned for å løfte opp han... Syns det er bedre i dag enn i går da:o Har skikkelig søthunger i dag, så biter tenna sammen her nå:D |
Her er vel en situasjon der det virkelig hjelper å ta tiden til hjelp, for en gangs skyld ja. XD Bra det blir bedre!
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:14. |