![]() |
Øyenbryn, hjelp!!
Hei.
Jeg vet at ikke dette er det riktige forumet for skjønnhetstips men jeg fyrer løs allikevel. I dag skulle jeg prøve å trimme øyenbrynene mine for første gang. Men ups, jeg klippet litt for mye på et parti slik at det ble et lite hakk. Uff. Dumt spm: Det partiet vokser vel ut igjen sant? Spørsmålet høres sikkert helt teit ut men jeg trenger en bekreftelse. Hehe.. Jeg må jo bare le. |
Sv: Øyenbryn, hjelp!!
burde det ja :P jeg syns ikke jeg gjør annet enn å nappe så.. vokser fort på meg i alle fall :P
|
Puh, da satser jeg på det;)
Vet at det er noen som vokser bort øyenbrynene og ikke får de tilbake, derfor jeg spør. Det skal ikke alltid være enkelt å kjede seg på søndager:) |
Vokser ut igjen ja. Og er vel til og med noen som opplever at hår vokser raskere på lavkarbo - ikke at jeg egentlig kan gå godt for det. XD Men ser jo at det håret jeg mistet (på hodet) i begynnelsen av kuren er på vei ut igjen, og kan virke som den svinebusten vokser raskere enn før. XD
|
Slapp av! det vokser ut igjen:) inntil videre får du vel bruke en øyebrynblyant :D
|
Sitat:
|
Kjøp deg på vita et sånt sett med øyenbryns-"kniver", de er kjempeeffektive om du ikke orker å nappe.
Unn deg selv en første time til voks/napping av øyenbryn på en salong, da trenger du bare ta det som vokser ut igjen - og slipper å bekymre deg for å forme rett shapen selv :) Koster et par - tre hundre kroner vanligvis :) Og ja det vokser ut igjen ;) Anbefaler også øyenbrynsblyant - det vil ikke vises om du bruker den med måte :) |
Jeg har faktisk barbert av bryna en gang, og ja, de vokser ut igjen! :D
|
Ja, det gjør nok det! :)
|
Hehe.. så søte dere er:)
Mange gode tips og trøst her. Satser på at "gropen" min vokser ut igjen:) |
Noen som kjenner til en person som er flink til å forme pene bryn og som kan bruke kniv i en salong i oslo som også er rimelig?
|
Sitat:
Det er ca to år siden jeg sluttet å barbere, så regner med det aldri kommer tilbake igjen.. Like greit, for jeg hadde uansett tatt bort mye :p |
Sitat:
Men venninna mi nappa i stykker sine i mange år, de kom helt ut igjen! |
Sitat:
|
He he! får vel tatovere på bryn da:)
|
Sitat:
Er visst ikke så mye som skal til for å underholde meg i disse sene nattetimer:D |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:40. |