![]() |
Lavkarbo-folk i Tromsø?!
Hei, er det noen fra Tromsø som spiser lavkarbo her? ;) Hva med å gjøre noe sammen, sosialt? Lage middager, trene, møtes for kaffe? Håper dere tar kontakt! Ville vært veldig motiverende å kjenne/møte andre lavkarbo-spisere :)
|
Sv: Lavkarbo-folk i Tromsø?!
Jeg kunne gjerne tenkt meg en eller flere treningsvennine hvertfall!:) Jeg trener på Exolo.
|
Hei! Jeg bor i Tromsø.
Line i lilalife.no (en av mine "lavkarbo-guruer") skal ha kurs i Tromsø lørd 19.3. Det blir sikkert bra, men det passer ikke for meg å være med. Ellers tenker jeg at kafé kan være tingen, både fordi det er greit å møtes i sentrum og for å teste ut menyene. Min erfaring er at det er mye brød/baguetter og lettmargarin rundt på kaféene. Jeg kan nås på hmsorens@start.no |
Jeg er også i Tromsø, og blir gladelig kjent med flere i denne byen!
Send en PM eller send en epost, så finner vi ut hva vi vil gjøre - kafe, trening eller bare en gårtur :) sandrahillestad@gmail.com er eposten! |
Så koselig med flere i Tromsø! Blir gjerne med på kafebesøk :p
|
Jeg bor også i Tromsø for tiden :) Er en del på farten, og skal kanskje flytte til høsten. Men jeg er MER enn gjerne med på kafé eller noe :)
Jeg trener på Studio 7. Om noen lurte :p |
Så flott å "se" dere :D Her er det en forhåpentligvis passe lavkarbo frokost: en skive helseklibrød med smeltet ost og tomat, et hjemmelaget knekkebrød med røkt ørret og agurk og persille og ett med bacon og paprika strimler. Pluss "kanel-cappuccinoen" min, det ble lettmelk i den, har ikke noe annet :( med masse kanel oppi!
Hva med å møtes på søndag neste uke? min epost er maralaite@gmail.com. Gleder meg! P.S. Prøver å følge en litt "feit Lindberg" :D P.P.S. Trener på SATS men går gjerne en tur...eller kanskje til og med på ski.. :rolleyes: |
Her er det min vanlige frokost; tyrkisk yoghurt med nøtter og frosne bær (de tiner etter hvert..) Det høres hyggelig ut å treffes, kan sende epost.
|
Jeg er desverre ikke her neste søndag :/
|
Er gjerne med neste søndag :D. Trener 15.30 (SATS) så jeg håper det kan bli senere. Hva med i seks- tida?
|
Neste søndag kl.18. Cafe Sånn? De som ikke kan komme denne gangen er velkommen neste gang! :) Sender dere epost adressene deres, så holder jeg dere oppdatert :)
Et spørsmål med engang :))) Har noen av dere opplevd å miste mer hår? :( Hva gjorde dere i såfall?! |
Klipp håret i en mindre åpenlys frisyre, dessverre... Ev. få en blodprøvesjekk hos fastlegen for å se hvilke verdier som er lave, for så å jobbe med det. Kanskje ølgjær kan være behjelpelig med noe?
|
Ja- jeg mister mye hår. Trodde det kun hang sammen med nyreproblemene, men nå som du sier det innser jeg at håravfallet har blitt mye værre de siste 8- 9 mnd.
Takk for tips om blodprøve Pruttilutt:p Hadde ikke kommet på det selv, og får vel be blodiglene ( damene på labben) om å ta en extra blodprøve. Ellers har jeg altså ingen tips Mara Laite- dessverre. |
Sitat:
Anyway, hyggelig med flere fra 9000 byen :D |
Ok takk :)
|
Var det noe treff i går? Har lagt syk med omgangssyke nå på tredje dagen! :/
|
Uæh?? Trodde det var neste søndag??? Har jo tid i massevis nå som det er vinterferie. Gikk hjem i drittvær på søndag (fantastisk, den balsfjordvinden), men hadde da virkelig møtt opp hvis jeg bare forsto at det var den søndagen altså... Hva med neste søndag??
|
Kan godt være meg som har misforstått altså ;)
Jeg er med på søndag! |
Oj- det glemte jeg; god bedring Pruttilutt!! drikk mye, farris er flott ved omgangssyke fordi du både får i deg væske og viktige salter samtidig.
|
Takk, takk - føler meg litt bedre nå, til og med vært på jobb :) Ble påpakka både Idoform og beskjed om den farrisen, men det er så styyygt :P
Nå har jeg faktisk klart å lage litt mat - brokkoli og blomkål gratinert med skinke, sopp, fløte og ost - jumjum :) |
Hallo! Hva skjer? Ingen aktivitet - betyr det at det ikke blir noe kafemøte i dag da?
|
Sitat:
Hva med kafetur en dag til uken? |
har vært uten internett hjemme i helga. Det er èn som ikke kommer. Jeg har tenkt å komme... Er det flere som dukker opp? ;)
|
Nå har jeg vært på Cafe Sånn..og den er nå stengt på søndager!!! :( Så ingen andre der så må bare gå hjem :( Det var veldig synd! Kom gjerne med forslag om dere fortsatt ønsker å møtes...
|
Onsdag kl 18 på Cirka?
Jeg glemte av hele kaffen i dag. Lagde verdens beste fiskesuppe da jeg kom hjem fra treninga. |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:09. |