![]() |
Er engstelig for at magen har stoppet opp …
Er på 3 døgnet uten avføring og begynner å bli engstelig for forstoppelse. Har spist et par skiver med lavkarbo brød i forhåpning om å få i gang magen - er det noe man kan ta for å få fart på systemet ?
:eek: |
Sv: Er engstelig for at magen har stoppet opp..
1-2 ss linfrø i ett glass vann, la det stå og svelle, gjerne over natta. Det funker for meg i allefall ;)
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Hei,
Husk at det blir mindre restavfall på lavkarbo... helt naturlig at dobesøkene blir færre! |
Sv: Er engstelig for at magen har stoppet opp …
Sitat:
Ellers signerer jeg ArnaKristin. Om du ikke føler deg forstoppet og dårlig, så er det nok ingen fare med det første. |
Sitat:
Hei, jeg sliter med forstoppelse, også før jeg startet med nytt kosthold i januar. Skal man drikke dette hver dag? Og når vil man merke bedring - altså dobesøk? :o |
Sitat:
|
Sitat:
Får prøve det, Tok det i to dager etter hverandre, men det skjedde ingenting. Burde vel prøve noen dager i strekk. Har tatt linfrøolje og cocosa også, men nei....Må ta tabletter en gang i uka og det er ikke en god situasjon.. Beklager at jeg blander meg inn i tråden Husmor27....:o |
Sv: Er engstelig for at magen har stoppet opp …
Slet litt med dette jeg også når jeg startet med lavkarbo. Hjalp ikke med cocosa eller linfrø. Men når jeg begynte med ett glass vann med en skje :D purely greens om morgenen så var det problemet over. Sunt er det også, får masse energi av det!!
|
Sitat:
Det er kjekt å få flere tips og høre at flere sliter med magen til tider ;) Håper det retter seg for deg snart og! |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:52. |