![]() |
Yasminelle p-piller
Eg gjekk nett over frå å bruke p-pillen Yasmin til å bruke Yasminelle. Dette fordi det er mindre hormoner i sistnemde, eg er nemleg queen of humørsvingningar! Blir lei meg for ingenting, og kan lage meg historiar inne i hovudet om alt mogleg:mad:
Det eg lurer på er om nokon her har erfaring med Yasminelle? Eg har plutseleg fått kviser i ansiktet, og har knapt hatt ei einaste kvise på ca 10år, så trekk jo ein konklusjon om at det er p-pillebyttet som har skulda. Ikkje akkurat så kjekt å få kviser i ein alder av 26år når eg ikkje har hatt det på evigheter!:( |
Sv: Yasminelle p-piller
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Jeg har ingenting negativt å si om dem, aldri fått kviser.
|
Har aldri fått kviser. Det eneste negative jeg opplever, er at jeg som regel begynner å blø noen dager før jeg er ferdig med brettet. Byttet ut Yasmin med Yasminelle for å være "snill" mot kroppen og gi den mindre hormoner, men lavdoserte p-piller er tydeligvis ikke tingen for meg. Pleide å ta to brett i slengen før, men det kan jeg jo bare glemme nå :rolleyes:
Har planer om å bytte tilbake neste gang jeg skal til legen. |
Sitat:
|
Har ikkje prøvd Yasminelle, men har gått på Yasmin i godt og vel 8-9 år. Kan ikkje seie eg har merka så mykje til humørsvingingar på akkurat den, nei. Håper du finn ut av det. Eg har hatt humørsvingingar av andre ting, så eg veit det er travelt.
|
Sitat:
Men stakkars deg - skjønner godt at du er frustrert :( Du kan ikke prøve ut flere merker, da? |
Sitat:
|
Litt sånn smått OT:
Vil bare anbefale p-ring på det sterkeste! Har prøvd ut så mye forskjellige typer p-piller, p-sprøyte og divere som jeg har fått humørsvigninger til de grader av, nedsatt sexlyst og økt vekt. I tillegg glemte jeg jo noen ganger og ta pillene :o Begynte på p-ring for 3 mnd siden og har ikke hatt det bedre! Alt er på topp, og er så deilig å slippe å tenke på å måtte ta noe prevensjon hver dag. |
Sitat:
Håper du finner ut av det:klem: |
Sitat:
|
Signerer det sigboh sier om P-ring.
Jeg begynte på det for over et år siden, har ikke hatt noen problemer siden. Slet med ekstrem matlyst, humørsvigninger og nedsatt sexlyst da jeg gikk på P-piller. Alt forbedret seg da jeg gikk over til P-ring. Er du allerede vandt med å bruke tamponger er det ikke noe problem der heller, og man kan ta ut ringen når man har sex om det skulle være ubehagelig. (Så lenge den ikke er ute mer enn i 3 timer). |
Sitat:
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:05. |