![]() |
Natreen
Kan jeg bruke natreen(tabletter) i tekoppen min, på Ketolyse? Syns den sukrinen var så rar i teen.
|
Sv: Natreen
ja det kan du vel?
mener det står om det i boka :ja: |
Sitat:
|
bare bruk de du :ja:
Bladde raskt gjennom i boka nå, og ser ingen advarsler om det. |
Aldri hørt at det ikke skal gå, så regner med det går fint ;)
|
Takk for hjelpen:)
|
Jeg bruker også suketter hvis jeg drikker te (Natreen), siden jeg ikke synes det funka hverken med Splenda eller Sukrin. Men jeg merker at det trigger et slags sug hos meg, så te med suketter er til helgefrokostene. Blir fort oppblåst av mye søtning, og merker denne litt hole følelsen, så jeg forsøker å begrense det. Unntaket er én uke i mnd da jeg tillater meg både te med suketter og lavkarbobakst/-godis - da er jeg så fysen at det ikke hjelper uansett hvor mye fett/protein jeg spiser :o
|
Ja, man kan spise natreen :) Ser at det er flere andre som har svart, men jeg svarer jeg også;) Men, jeg kan ikke spise ubegrenset med søtnings stoffer, da stopper vekten helt opp :(
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Her er den, igjen;) |
Jeg har ca. 6 forskjellige flasker flytende stevia, alle kjøpt på iherb.com. De smaksatte er geniale i kaffe eller te for å få litt andre smaker enn de vanlige.
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Stevia fra Iherb er fantastisk. Tror at jeg snart har alle smakene i hus:) :)Den største favoritten er vanilla creme:D Men alt til sitt bruk. Jeg bruker det i varme og klade drikker og matlaging.
|
Skal notere meg orangen din.
Jeg elsker den vanlige steviaen jeg fikk denne uka.Søt og god te igjen.;) Så har jeg bestilt toffe til å sprite opp teen min, og pulver med kirsebærsmak til vann. Gleder meg.:) |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:33. |