![]() |
Ørebetennelse - behandlingstips?
Jeg tror jeg er i ferd med å utvikle ørebetennelse.. Hvordan behandles dette?
Med antibiotika? Jeg prøver alltid å vike unna antibiotika så langt jeg kan, da det "fucker opp" resten av kroppen (unnskyld språket.. :o ).. Er det noe jeg kan gjøre selv - annet enn forebyggende, å gå med lue, tørke ørene skikkelig før jeg går ut, osv ? |
Behandling
|
Hm... nå er jeg allergisk mot penicillin da..
Får høre med legen imorra, så får han titte litt i ørene mine :) Takk, Mila! |
Hvis du kjenner til en naturterapeut i området der du bor, så er det veldig gunstig å bli behandlet med ørelys ved ørebetennelse.
Hvis du ikke kjenner en naturterapeut - så får du komme deg til Fedonisten da vettu... :klem: HUN har ørelys. :klem: |
Sitat:
.. og plutselig står jeg i det krysset ved kiosken vet du, og ringer! :cool: (neida, lover å si fra, altså ) ;) |
Sitat:
:lol: |
Sitat:
God bedring |
Å Fedonisten, tar du imot sånne 2 åringer som det ser ut som det er koblings feil på, ser ut som snørra kommer ut gjennom øret.. Hun har hatt 2 anibiotokakurer nå etter jul,og jeg liker det ikke, men renningen har jo stoppet da. Hun går hos øre-nese-hals legen på sykehuset. Har fått anbefalt homeopat og vurderer å prøve det neste gang, eller ta en tur til Hamar...
|
Idag tittet legen i ørene mine og sa at "alt var i orden" men at det var endel overtrykk i ørene (eller var det undertrykk.. hmm...) - og at når man hadde det, så var det viktig at man utlignet det, ved å holde for nesen og blåse.
Så nå gjør jeg det titt og ofte :o Ikke at jeg helt skjønner hva det skal hjelpe for men.. |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:23. |