![]() |
Hva gir best effekt?
Spør sikkert dumt jeg nå men jeg ble anbefalt av min lege å starte med Eurodietten i fase 3.
Hva tror dere? Får jeg best effekt av å gå på den eller ved vanlig lavkarbo? Dumt å bruke såpass mye penger om det ikke er nødvendig. I fjor fikk jeg en god start og vekten gikk sakte men sikkert ned ved hjelp av lavkarbo. Dessverre kom det på noen kilo i vinter da jeg hadde en periode med mye smerter og måtte holde meg i ro. Er ikke av de største men de ekstra kiloene vil gi stor helsegevinst for meg derfor trenger jeg å gå ned. Noen med erfaring? |
Jeg trode mn først gav Eurodiett etter det har vist seg at man sliter med å gå ned med lavkarbokosthold, som neste skritt liksom.... :confused:
|
Han hadde nok flere grunner.
Mulig det kan komme av min helsetilstand generellt for tiden. Gikk opp i vinter til tross for at jeg fortsatt var nøye på inntak av lavkarbo men var ikke fullt så nøye som i fjor vår. Nokså frustrerende å se at til tross for et sunnt levesett så tar jeg ikke av slik som andre men det kommer nok sikkert på grunn at jeg er på grensen til å være insulinresitent. |
Jeg synes godt du kan investere i de produktene da:)
Det er jo ikke fullt så dyrt som det kan se ut til ved første øyekast dersom du tenker hva det koster med et måltid vanlig mat.. :) |
OK:) Er inne i en god periode nå og har i løpet av den siste uken vært nokså streng. Det har allerede medført at vekta går den rette veien.Setter i gang med Eurodietten etter påsken.
|
Personlig syns jeg Eurodiett er bra produkter, og de er verdt å betale for. Det fungerer når ikke noe annet fungerer. Det er i hvert fall min erfaring. :ja:
Det jeg syns er litt rart - er at du har blitt anbefalt å begynne i fase 3, for det er jo egentlig en fase som er ment for å stabilisere vekta det. (sånn jeg har blitt det forklart i hvert fall). Dette er andre gang jeg bruker Eurodiett, og jeg har begynt i fase 2 begge gangene. Fungerer fint! :klem: og lykke til - etter påske! |
Sitat:
Derfor lurer jeg da på om jeg da vil gå raskere ned enn om jeg holdt meg til lavkarbo? Igjen takk til Fedonisten og Lise. Dere er bare supre til å svare :klem: Føler jeg ikke har så mye å bidra med foreløpig og er avhengig av dere som kan så mye om dette. |
Reagerte også på att du skulle begynne rett på fase 3... fase 2 hadde vert mer realistisk... Men men:) Lykke til uansett
|
Kan det være fordi at jeg ikke skal ned så veldig mange kilo? At det er grunnen til fase 3 istedetfor 2?
|
Det KAN jo være...men som Fedonisten sa så er fase 3 stabilisering av vekta... og da går du vel ikke ned heller skulle jeg tro? Jeg vet ikke, det spørrs jo hvordan legen legger opp fasen for deg.
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:39. |