![]() |
Trening
Hei! :)
Starta i går med lavkarbomat. Har slutta å røyke og vekta mi raser opp. Jeg har tenkt å holde meg til en streng lavkarbodiett, der det er minst mulig karbohydrater. Så leste jeg her inne at det ikke var anbefalt å trene til å begynne med. Jeg går hver dag, er det trening. Er også medlem i et treningsstudio, har vært litt til og fra der men har planer om å bli mere aktiv der. Da håper jeg noen kan hjelpe meg med disse to spørsmålene: Hvorfor skal man ikke trene til å begynne med? Hva er trening i denne sammenhengen? |
Sv: Trening
Sitat:
|
Sitat:
|
Tusen takk for svar. Høres jo rimelig ut.
Jeg har egentlig ikke bestemt antall karbo, prøver hele tida å minske det til et minimum. Skal f.eks ut å reise i neste uke og da synes jeg det kan være vanskelig. Skal bo privat så jeg håper jo å kunne ordne slik at jeg kan spise "min" mat. :) |
en annen grunn til ikke å starte å trene rett etter start av en lavkabo kur er at
med engang du starter å trene bil kroppen din bygge muskler.. Muskler veier mye mere en fet og du vil da ofte gå litt opp i vekt. Dette er jo posetivt men mange mister motivasjonen om de ikke går ned i starten av en kur. Derfor anbefales det at du venter et par uker før så kroppen får tilvendt seg sin nye livstil og at vekttapet får startet. MVh Ruslepløsa |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:12. |