![]() |
Hva putter dere i påskeegget?
Hva skal man putte i påskeegget uten at vi saboterer lavkarbo programmet tro???
*blir ikke enig med seg selv da jeg har en engel på ene siden og en djevel på den andre* |
Sv: Hva putter dere i påskeegget?
Nøtter!
Fribol drops! Sukkerfri sjokolade! Atkinsbarer! |
Oi, så flink!!! Du klarer å motstå Anton Berg sine mandelegg altså? *farlig farlig*
|
Forresten, hvor får man tak i Atkins bar og Fribol drops? (vet ikke om jeg har hørt om de jeg?) *på tide å krype ut av småbarnsbobla mi* :rolleyes:
|
Atkins barer får man kjøpt på de fleste dagligvarer og fribol drops på apoteket.
Og det er vel noe av det samme jeg har tenkt å ha i egget. Eventuelt hjemmelaget fudge. :) |
IFA! :D Masse, masse, MASSE IFA. *IFA-elsker* :love:
Og Atkins-barer i HAUGEVIS, siden de er de eneste sukkerfrie sjokoladene jeg kan spise uten å få vondt i magen av. *Glad for det* ;) |
Kan man spise sukkerfri IFA når man går på lavkarbo altså?
Trodde alt sånn var ute jeg :confused: Blir kjempeglad om man kan det da, for jeg savner sukkerfrie pastiller nå :( |
Sitat:
Men etter min mening så er det jo bedre å spise litt for mange IFA-pastiller en dag - for så å stagnere et par dager - enn å sprekke på karbomat á la pizza/sjokolade/godteri. ;) |
Sitat:
Jeg trodde det bare var mulig å bestille. Hvilke butikker selger det? |
de fleste butikker har dem stående ved vitaminer og mineraler og andre ''ymse'' .. de fleste har bare den med sjokolade og den som minner om new energy. mens de fleste meny butikker har den med rein sjokolade, men.. jeg får ihvertfall vondt i magen av den..
|
Sitat:
|
Jeg har ikke funnet de barene noen steder her i byen :confused: Si ifra om noen finner de da... og på hvilken butikk den ble funnet på.
|
Cavalier sjokolade fra helsekosten! Finnes i mange smaker/fyll! Og Ifa, nøtter, hjemmelaget konfekt/troika og et par ansiktsmasker og andre "plei-deg-selv"-produkter!
|
Jøss, jeg trodde påskeegg var for barna jeg...
|
Har ikke hatt påske egg siden jeg var barn jeg :rolleyes: like greit å holde seg unna og heller nyte en atkins ved behov :)
|
Sitat:
I vårt påskeegg blir det nok noen hjemmelagde "bounty" sjokolader, litt baconsvor og sånt tenker jeg. Får se hva vi får til. Helsekosten her er ikke av de mest oppdaterte på lavkarbo, dessverre. |
Her i huset løses det enkelt. Har alle påske-eggene til pynt i en stor kurv. Uten innhold. Trenger ikke godis når vi kan spise så mye deilig mat :love:
|
Atkins barer kan du kjøpe på www.iHerb.com Søk på Atkins
Legger du inn kodendu finner i signaturen min får du $5 i rabatt første gang du handler! Fribol kjøper du på apoteket! |
Dra til Sverige på godiskungen! De har en hel disk med sukkerfritt godis som man kan spise på ketolyse:) På godis kungen er også cavliere sjokoladen en god del billigere:)
|
Atkinsbarer får man kjøpt på Meny, Ica eller Rema her i byen, i hvert fall. En del helsekostbutikker har dem også.
Jeg har ikke hatt påskeegg på det jeg kan huske, og skal heller ikke ha det i år. Tar meg heller litt lovlig godis i små mengder om jeg føler for det. Kjøpte en Freia mørk sjokolade (minimum 70% kakao) med mousse. Den var farlig god, men en liten rute eller to er nok, for den er mektig. |
Lurer på om jeg skal prøve meg på hjemmelaget marsipan med sukrinmelis, skal i hvert fall ha hjemmelaget konfekt (bare smeltet sjokolade med nøtter, i silikonformer), og sjokoladetrøfler!
(man må ikke være barn for å ha glede av påskeegg :D) |
Nå føler jeg at jeg banner i kirka :ja:
Men, jeg putter godteri i påske-egget.. Så koser jeg meg den ene dagen, og later som det ikke har skjedd etterpå :ja: For tenk! |
Sitat:
:Dhihi, Tone du er så bra! Egentlig ganske så enig med deg! Akkurat i år bør jeg ikke ta en godtedag( i fjor fikk jeg lov til 3 dager-strengt resten) da jeg går på sånn en dyr diett, men mulig det blir EN dag likevel... |
hihi :):)
Ja, søren heller.. Jeg tror det er sunt med en sprekk i ny og ned :) Enten hver fullmåne, nymåne eller påskeaften.. :lol: Jeg hadde jo blitt gal hvis ikke.. Det er såååååå viktig å kose seg asså! jada, jeg kan kose meg med god mat også.. Men anton berg egg med marsipan, de vil jeg ikke gå glipp av i påska.. |
Meeeen- Hvis du er glad i sjokolade, kan du spandere på deg noen sjokolader fra sjokoladeprinsen.. De er farlig gode og har nesten ikke karber..
Kjøper du en pakke ferske Jordbær og smelter sjokoladen fra sjokoladeprinsen. Kan du dyppe jordbær i den.. Det er så godt at du kan bli hekta.. Jeg bruker å spise noen med en gang og legger resten i kjøla så sjokoladen stivner :sikle: En av de sjokoladene rekker til mange jordbær :ja: Pass på kvaliteten på bæra da.. De må se ganske friske ut.. Butikkene har gjerne et lager med ferskere jordbær på kjøla ;) Da blir det påskejordbær med sjokoladetrekk :lol: |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:14. |