![]() |
Drikke
Jeg lurer veldig på om det er noe man kan drikke, utenom vann...
Også har jeg et enormt søtsug nå, blir nesten gal. Så søtsug at jeg blir kvalm. Det går vel over, har ikke spist karber på 2 uker. Men har drukket litt kaffe og te, samt litt pepsi max og fun light. Men så hørte jeg har man skal kun drikke vann. Stemmer det? Og hvordan i alle dager greier dere det? |
Sv: Drikke
Pepsi max og Fun light er kjent for å gi søtsug....
|
Hei! Om man har søtsug lønner det seg å holde seg unna brus og saft og eller søtningsstoffer. De er ikke bra for en uansett ;) Prøv å drikk vann med lime, det hjelper mot sug syns jeg. Disse stoffene kan iallfall trigge suget hos mange. Kan anbefale krem (1 dl) med en t-skje kakao og litt vaniljesukker (en klype). Dette er det omtrent ikke karbo i, men du får den deilige sjokoladekosen. Jeg har iallefall hatt nytte av dette.
Du kan godt drikke kaffe og te, Skaldeman anbefaler dette sammen med måltidene. Jeg har en kaffekopp med fløte til "frokost" og spiser først til lunsj. Håper dette var til nytte:) Lykke til! |
Jeg drikker både kaffe, te, fun light saft og cola zero uten at det ser ut til å gjøre noe galt : ) Drikker minimalt med rent vann, greier det bare ikke....
|
Tusen takk for svar!
Farris og slik er vel ok? Prøve å holde meg unna det kunstige sukkeret, blir sikkert bare mer hekta av det.. Noen som har brukt slike ketosestix? |
Sitat:
Ketosestix synes jeg du kan la være - følg retningen din som er atkins så kan ketolyse-folka stresse med ketostixen ;) Mange stresser nemlig med den om den ikke viser utslag en dag eller to - helt unødvendig stress om man har kontroll på karbohydratene :) |
Takk for gode råd. Blir helt tullerusk i all informasjonen som finnes..
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Det er det vaniljesukkeret med ekte vanilje jeg i så fall bruker, ellers bruker jeg stang om jeg skal lage noe større posjoner/kakaer etc. :) |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
jeg pleier å ha litt frosne bringebær i vannet jeg, setter både farge og en god smak :) andre forslag er agurk, sitron, appelsin eller andre bær
|
Sitat:
|
Sitat:
Uten den smaken så smaker vann så dødt liksom, som noen andre her nevnte om smaken på vannet etter vannrenseren:D |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:25. |