![]() |
17. mai-utfordringen
Hei, jeg lurer på om noen er med på en liten utfordring.
-3kg? -noen klarer sikkert 5 men for de fleste av oss er det greit mål :D på siste offisielt veiing (lørdag) viste vekta 77,1. da tar jeg det som utgangspunkt |
Sv: 17. mai utfordringen
Ja, jeg kan vel slenge meg på her! :)
Vekt nå: 78,3 Mål 17.mai: 75,3 Har egentlig ikke store forventninger om å klare det, men det er uansett gøy å være med i slike tråder som dette! |
Jeg er med!:D
Gøy å ha et mål å strekke seg etter nå som sommeren er på vei! Startvekt: 68.5 Målvekt: 65.5 |
hmm du vet av den andre 17. mai utfordringen sant? DENNE
Er denne for et lavere mål da? i såfall så er jeg med, det er 0 sjangs for at jeg rekker 5kg på 4 uker, så jeg kan prøve å strekke meg mot 3, selv om også det virker umulig :p Hadde ukesveiing i dag, så da blir det startvekten også for denne utfordringen :) 71 kg blank, og skal ned til 68 kg til 17. mai. |
Sitat:
|
Jeg blir med! Bruker vekta i morgen som utgangspunkt, da jeg veier meg fredager. Er nå ca. 75, skal totalt ned til 65. Men 3 kilo til 17. mai er en fin utfordring :)
|
Jeg vil også være med! :D Moro med en ekstra puff.....
Good luck to us all! |
Sitat:
Veier: 87,6 Målet: 84,6 ;) |
Lykke til dere :) jeg veide 86,9 en dag, 84,6 en uke etterpå og 86,5 to dager etter. jeg gir offisielt opp og går tilbake til tørre knekkebrød og vann.
|
Sitat:
|
Jeg er med :D
lavest har vært 70, men mensen gjør at den ligger på 72.8 så da får jeg gå utifra det. start: 72.8 mål: 68 |
Hei
Denne er jeg med på jeg og. 3kg til 17. mai hadde vært helt fantastisk. Jeg var 85.2kg på mandag, så da går jeg ut fra det: Start: 85.2kg Mål: 82.2kg Har laget egen ticker for utfordringen (17. mai toget): |
Jeg vil gjerne være med her! :D
Start: 82 Mål 79 :D |
Start: 74,8
Mål: 71,8 :D |
600g ned :D Dette går da bedre enn forventet!
|
Sv: 17. mai-utfordringen
skal på vekta i morgen. er spent men må medle at jeg gikk ned en del nå som jeg prøver på 1100kcal i tilleg til 15karb :D
|
Hei. Denne er jeg med på :) Blir litt mer motivert med sånne utfordringer!
Vekta viste 76.0 i dag, så da skal den ned til 73 innen 17 mai. |
9.4 = 77,1
16.4 = 76,2 :d) |
Jeg er med ! :)
Startvekt 73 Målvekt 70 Er 176 høy! |
Henger meg på her jeg også :) Tviler på at jeg klarer det, siden vekten min har stått stille i over en månde nå. MEN dette gir jo litt ekstra motivasjon da :D Kanskje kroppen vil følge meg også, hehe..
|
Slenger meg på, men tror ikke jeg klarer mer enn - 2 kilo på 4 uker. :) Mer enn en halvkilo i uka er urealistisk for meg.
|
lavest har vært 70, men mensen gjør at den ligger på 72.8 så da får jeg gå utifra det.
start: 72.8 nå: 71.2 mål: 68 |
Jeg slenger meg på her! Starter med vekten fra i dag, også satser vi på 3 kg ned til 17. mai! Kanskje bunaden blir fin på også? Ned tre kg for meg akkurat nå blir ganske stort, for da bikker jeg over til 80-tallet, og der kan jeg ikke huske sist jeg har vært. Hvis/når det skjer så blir jeg nok i ekstase :D
|
Kult, her slenger jeg meg på. AKKURAT en mnd til 17.mai i dag, men jeg tar utgangspunkt i vekta fra tirsdag. Har fast veie-dag på tirsdager og er ganske streng på at jeg IKKE skal veie meg innimellom. 3 kg uker på 4 uker er jo ganske mye, men JEG VIL, JEG VIL!!!!
Startvekt 12. april: 68,7 Mål 17. mai: 65,7 LYKKE TIL FOLKENS, og kom gjerne med oppdateringer på hvordan det går underveis :) |
For to dager siden gikk jeg ned 600g, og nå på en søndag og etter ei helg med mye malitol-sjokolade så er jeg søren meg på null igjen, altså 600g OPP igjen. jaja.. enda noen uker igjen :) Jeg veier på torsdager så dette telles ikke uansett.
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:24. |