![]() |
Etter 10 dager passet en gammel bukse
Tenk etter kun 10 dager og 4,5 kg fikk jeg på meg og knappet igjen en dongribukse uten stretch jeg tidligere ikke fikk over låra og rumpa engang :D
|
Sv: Etter 10 dager passet en gammel bukse
Gratulerer! Deilig følelse! ü
|
gratulerer det er jo kjempe flott og for en hærlig følelse som gir ekstra motivasjon da :D
|
Ååh så deilig da Mentos!
|
Fantastisk :D
|
God påminnelse om viktigheten også av å måle... :) Nyt det!
|
Oaw..... gratulere, å føles utrolig herlig å få på seg en "ny" bukse som ikke har psset på en stund. Gir en skikkelig god motivasjo til å fortsette:D Ha en nydelig dag.
|
Wow, veldig imponerende!:D Gratulerer!
|
Sitat:
Ser på tikkeren din at du skal ned 17,5 kg på under 12 uker:eek: Første delmål som er 17 mai har du ned 7,5kg på 3,5 uker :eek: det er jo rundt 2,1 kg ned i uka, det er 12 dager igjen til 17 mai og du har 3 kg igjen før første delmnål er nådd, men totalt vektap på de 12 ukene satser du på 17,5 kg og da er det 1,2 kg i uka. Får inderlig ikke håpe at du blir skuffet. Er ikke vondt ment, men du brukte vel mer enn 12 uker på deg for å få på disse 17,5 kg, men ærevære deg om du klarer det:) da klapper og bukker jeg for deg. Men du skal faktisk spise god mat mens du går ned i vekt også da. Sulter du deg, vil jo alt komme på med en gang du begynner å spise. Skal bli spennende å følge deg:) |
Sitat:
Og jeg tenker 10 kg på 9 uker blir det vel og det er ikke urealistisk med litt over ett kg i uka... |
Sitat:
|
Sitat:
Etter samlivsbrudd, ny mann og masse action på 1 år var jeg plutselig 75 kg... iiiik Eneste plassen huden ikke følgte med når jeg gikk fra 85-62 på 4 mnd var magen.. Den har jeg fiksen og selv om jeg har lagt på meg er huden ganske stram der.. Satser på at jeg ikke har ødelagt noe med min idiotiske vektoppgang... Hodet kommer nok ikke til å følge helt med, men det får jeg ta som det kommer.. hehe |
Heier på deg:D hvor høy er du?
|
Heia heia dette går jo super bra :D
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:47. |