![]() |
Sjokolade proteinpulver. Tips?
Hei!
Jeg sitter med en boks med sjokoladeproteinpulver her. Noen tips til hva man kan lage av det? Har prøvd å google litt, men finner mye amerikanske oppskrifter osv. Vil gjerne høre fra brukere her :-) |
Sv: Sjokolade proteinpulver. Tips?
Jeg hadde en boks med jordbær-proteinpulver, den hadd jeg i rømme og spiste som dessert og laget noen vafler med det også som ble rene konfekten :D Hvis jeg ikke husker feil ligger oppskriften på vafflene i et innlegg i journalen min.
|
Nam, hørtes kjempegodt ut :-D Men fungerer det samme med sjokolade? Sjokolade og rømme, hmm....
|
Smoothie! Cappuchinosmoothiesen som kan gjøre en stakkar sjel avhengig ;)
En oppskrift fra spisdegslank her. Minner meg på at jeg bør bestille mer proteinpulver med sjokoladesmak ;) |
Sitat:
|
Sitat:
Hadde man kunnet pisket dette sammen med fløte og fått sjokokrem? Har litt dilla på det for tiden... |
Sitat:
Det er 5 gram karbo pr 30 gram (1 porsjon), men du trenger ikke så veldig mye pulver for å smakssette pisket krem - det holder med 1/5 av porsjonen. |
Skal kjøpe dette. Ser ut som de har det på OBS. Skal innom å se idag:D
Dette kan jo bli en kjapp frokost ibland....:D:D:D |
si fra om de har det på obs a? Og prisen
|
Idag har jeg vært på OBS og sett. De hadde denne:http://proteinfabrikken.no/Avdelinge...ken-11178.aspx
Hva tror dere om dette? Noen som har prøvd dette? Kostet 189 kroner for 450 g. De hadde ikke den som du brukte nerhus. |
Sitat:
|
Sitat:
|
Da skal jeg dra tilbake en annen gang å kjøpe den:D:D
|
den whey tech brukte jeg mye før... problemet med den synes jeg er at den løser seg ikke skikkelig opp. blir sånn kornete, og det er veldig kvalmene etter en stund. men men, det er min smak da.. prøver nok den andre jeg, selvom den var dyr. bestille på nett
|
Sitat:
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:53. |