![]() |
Dette tror jeg på!-tråd
Affirmasjoner sies å være viktige, man skal tenke positivt, se for oss hva vi ønsker, og leve som om vi alt har hva vi mangler..
Derfor kan vi ha en tråd hvor vi "sier høyt" hva vi tror på, og gå videre med rak rygg, og bare vente på resultatene :) Jeg ønsket meg en leilighet/hus med alt på ett plan, uten trapper og uten bakker å gå i for å komme hjem. Jeg flyttet i november i fjor, til nettopp ett slikt sted! Men, jeg hadde nok glemt å nevne at jeg ville ha en hage :p Så jeg starter på nytt med å tro på at jeg, før eller siden får ett nytt sted å bo, uten bakker, lite trapper og med hage og uteplass! :heia: Dette tror jeg på! Hva tror DU på? For dem som heller vil ønske seg noe, har vi jo denne tråden. |
Sv: Dette tror jeg på! tråd
At jeg skal bestå graderingen i kampsporten min
|
Sv: Dette tror jeg på!-tråd
Jeg tror/vet økonomien kommer til å bedre seg, og at vi får pusset opp kjelleren og bygd veranda.
|
Hmmm... Dette var litt morsomt og det koster jo ikke noe å prøve:
Jeg tror at Lille Gubben og jeg finner Drømmehuset på Drømmeplassen i løpet av 2011! :ja: :) :love: |
Sv: Dette tror jeg på! tråd
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Hadde vært supert om dere fant drømmehuset! :heia: |
Jeg tror at vi får det lokalet og den kirken vi ønsker oss til bryllupet vårt :hearts:
|
Og jeg tror at jeg kommer til å nå idealvekten minnnn til neste sommer !
|
Sitat:
Åja! det må dere jo bare! :heia: bryllup er en viktig dag, så da skal alt klaffe! |
Sitat:
|
Jeg tror at økonomien vil bedre seg og at jeg tar av meg 30 kg innen jul.
|
Sitat:
|
Sitat:
Lykke til! :heia: |
Sitat:
Ja, det ser bra ut så langt. Jeg går bare rundt og smiler om dagen, gleder meg veldig mye. :stortsmil Det kribler i magen selv om det er over et år til.. |
Sitat:
Datter hadde ett nydelig bryllup i fjor, og de minnene vil sitte i lenge! |
Tror på at jeg og mannemannen får et nydelig ! bryllup neste år, gleder oss Masse :D
|
Jeg tror at vi snart får den etterlengtende telefonen om at vi kan hente vårt lille gull i Colombia som vi har ventet på i snart 5 år.
Og da tror jeg også at jeg kommer til å ha bedre plass i flysetet :D |
Jeg VET at vi snart får tid og penger til å innrede kjelleren , slik at vi får goood plass:)
Jeg VET at vi er en frisk og rask familie, med alt vi trenger:) |
Jeg vet at hvis jeg virkelig vil ha den nye jobben jeg var på til intervju igår, så får jeg den.
Jeg vet at jeg har lest nok og husker alt jeg skal. Jeg vet at eksamen i dag kommer til å går bra. |
-Jeg Vet at vi får anledning til å bygge ut huset, slik at vi kan få rt soverom nede.
-Jeg Vet at jeg ikke får bruk for det soverommet på mange år. -Jeg Vet at jeg skal ha nådd normal BMI, og fått bukplatikk og brystreduksjon innen januar neste år. |
Jeg tror på at vi skal klare å finne oss et hus som begge er fornøyde med så vi slipper å pendle 1200km mellom to forskjellige adresser, med baby og hunder :rolleyes:
|
Jeg tror på at jeg klarer å finne en fin rutine på trening og trene hele året.
|
Jeg tror på at foten min blir god igjen, slik at jeg kan bli ferdig med utdanningen og begynne å jobbe igjen! Og så vet jeg at når jeg reiser til syden, kommer jeg ikke til å skjemmes over kroppen min. Det oppdaget jeg på lørdag, og det var en herlig følelse! :D Jeg tror også på at jeg består fagprøven, når den tid kommer. :)
|
Jeg vet at jeg kommer til å klare førerkortet i år, selvsagt klarer jeg det, har jo øvelseskjørt i ti år!
Jeg vet at jeg kommer til å finne en leilighet med lav leie og hage i år sånn at hunden min kan rase trygt rundt Jeg vet at jeg kommer til å gå jevnt og trutt ned i vekt i år:) |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:24. |