![]() |
Endelig under 100
Nå er mitt andre delmål nådd; å komme under hundre.
Time hos fotpleie er alt bestilt. Neste delmål er å runde -10 kg totalt. Og det er det bare 1 kg til. Og siden det er så nært så kan det jo ikke bli noen stor premie. Kanskje mor låser seg inne på badet ett par timer og har litt egenpleie :D |
Sv: Endelig under 100
Juhuu! Grattis! En deilig følelse vel? :D
|
Sitat:
Ja, det var en deilig følelse å se et tall mindre på vekta. Og så er det deilig å kunne si at jeg har gått ned 9 kg. Det begynner liksom å bli litt. |
Gratulerer :) :) Selv datt jeg under streken forrige uke :) Skal aldri over igjen!!!!!
|
:heia:
Hurra! Deilig følelse kan jeg tro :) Kos deg med massasje, vel fortjent! |
Fantastisk! Utrolig bra:)
Helt riktig, 2-sifret skal det være!!! Jeg har litt igjen, men jeg skal juble når jeg er der, bare vent på meg... |
Grattis :heia:
|
Gratulerer...Skjønner veldig godt hva du mener..er selv akkurat kommet under det 3 sifret tallet og det er fantastisk deilig...og selvom jeg bare har tatt av rundt 5 kg, så får jeg masse fine kommentarer allrede...gir virkelig motivasjon til å fortsette:) Kos deg og vær god med deg selv. det fortjener du:)
|
:heia:
|
Gratulere så mye :) Det er kjempe bra jobba!
|
Gratulerer! For en fantastisk følelse det er! (men ikke så deilig at jeg vil opp, bare for å gå ned igjen altså!;))
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:50. |