![]() |
Hvitvin
Noen som har en *lavkarbo-hvitvin* å anbefale?:D Er ikke spesielt begeistret for rødvin. Ikke noe annet heller for den del. Er år og dag siden jeg har hatt vin i hus men tenkte jeg skulle kjøpe en tre liter så vi kunne ha nå i sommer. (Ikke på en kveld altså):p.
Jeg liker egentlig bare søte viner jeg. Får litt hetta når de smaker så skarpt. Noen som har en god å anbefale?:rolleyes: |
Sv: Hvitvin
Jeg dytter på denne siden jeg lurer på det samme!! Skal på avslutningsfest på fredag og har lyst på en hvitvin å kose meg med. Rødvin er jeg ikke så glad i, og i tillegg blir jeg så dårlig i hodet av det.
|
Dersom dere scroller heeeelt nederst på siden her, finner dere flere tråder om HVITVIN!:D
Er sikker på at dere får noen gode tips der et sted!:full: |
jeg pleier å drikke en som heter trulli :) kun 0,3g sukker pr liter!! og den er kjempe god :)
|
Tusen takk for svar, har vært å kjøpt Trulli nå :)
|
Jeg liker også Trulli Chardonnay veldig godt! Smakte veldig søtt til å være en tørr hvitvin, å det er noe vi liker ;)
|
Det er godt å høre, siden jeg er glad i litt søte viner :D
|
Var og såg på Trulli i går men ble anbefalt en annen som de mente var mye bedre. Så den kjøpte jeg. Skal skrive inn hva den heter når jeg får sjekket, for husker ikke her og nå.:D
|
Så det finnes tørre hvitviner som smaker søtt? Jeg orker rett og slett ikke drikke tørre hvitviner, men er veldig glad i vin da :)
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Takk!!!!!
|
Den jeg fikk anbefalt heter Soave. 3 g sukker i den. Er veldig spent på å smake den men når det blir vet jeg ikke hhiihii.
Sukk... er såå redd for at alt stopper opp jeg etter inntak av alkohol:p |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:46. |