![]() |
Penger igjen på skatten?
Jeg bare lurer på om dere får penger igjen på skatten? :snill:
Ja, selvangivelsen ankom idag :eek: |
Kommer ikke før seinere i uka her.
Blir vel som vanlig :mad: Hvordan gikk det hos dere da? |
Sitat:
Hvordan gikk det med skatten din da HP? |
Har stemt :D
|
Sitat:
|
Sitat:
Nøkkelen til postkassa mi er å spiller golf,den så må smøre meg med tålmodighet,jeg |
Sitat:
|
oiiii, jeg er spent!!! :)
ifjor fikk jeg 11.000 :eek: :eek: så jeg tror ikke jeg klarer å toppe den ...:p men litt hadde jo vært fint ;) |
Åååå nei a .... ikke gjør det a .... er så koselig med sånne "ivrige" kommentarer!!! :love: :klem:
|
Sitat:
Jeg har regnet ut at jeg skylder:o |
Sitat:
|
Grattis HP!!!
|
Jeg har ikke regnet ut noen ting jeg, håper bare blindt at det drysser noen små kroner på meg i år. Fikk megabaksmell i fjor, og det frister ikke til gjentakelse akkurat.
|
:nei: ikke no' i posten her i dag....
|
Ikke i posten her heller. Kanskje postmannen har snødd inne?
|
ikke hos meg heller.... :nei:
|
Pappa årdner med min :D ser det jammen meg ut til at jeg får noen penger igjen ja:D :D :D Han sa vartfall det så:D
|
Aner ikke! Men betaler som regel 50% på alt ekstra jeg tjener, for å ikke risikere baksmell. Det jeg får igjen forsvinner nemlig til å betale det den andre halvdelen av familieøkonomien vanligvis skylder...
Muskat |
Det får jeg sikkert ikke. Men jeg har ikke frist før 31. mai jeg da.... til å levere inn altså..... Får sikkert beskjed fra regnskapsføreren min om hvordan ståa blir etterhvert.
*sukk* |
Jepp jeg fikk igjen 3500 kr og er kjempe fornøyd. Desverre fikk sambo restskatt på 17000 så mine penger blir brukt til det beløpet.... Uff stakkars mann...
|
Sitat:
|
Jeppsann!! Pluss i år også:D
|
Har ikke fått min enda, jeg..
|
Har heller ikke fått :( Er så spent!
|
Sitat:
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:21. |