![]() |
Vekta stoppet opp etter ca 3 uker
Jeg har nå gått på lchf i snart 4 uker + at jeg har trent kondisjon 5 dager i uka, og styrke en dag..
Første uka gikk jeg ned nesten 5 kg, og uka deretter nesten 4. Tredje uka gikk jeg ned ca 2 kg, men etter det har det snudd.. Har gått opp igjen 1,5 kg fra det minste jeg har veid, og ligger rundt den vekta hver dag.. :( Er dette normalt? Har så og si hatt samme kostholdet hele tiden. Setter STOR pris på alle svar! :) |
Sv: Vekta stoppet opp etter ca. 3 uker.
Veldig mange som opplever det rundt uke 3, så smør deg med tålmodighet, drikk mye og spis riktig, så snur det nok :)
|
Sitat:
|
Fullstendig normal!:)
Kroppen trenger å ta en liten hvilepause før neste vektsprang!:D Smør deg med tålmodighet (som er en fin krem, i følge Gerd:love:) og fortsett som du har begynt! Det løsner igjen snart!:heia: |
Må si det er godt å kunne få svar på sånne ting her av andre som vet bedre! :)
Har ikke vært så aktiv på forumet hittil, men kommer nok til å være mye mer aktiv i tiden fremover. |
Sitat:
|
Du har jo gått ned sykt mye på bare 3 uker da, så ikke rart om det stopper litt opp nå :)
|
Charlott: Tusen takk for det! :)
Dolsi: Takk. =) Er jo selvfølgelig fornøyd med vekttapet så langt.. ;) Har bare en ting til jeg lurer på i farta.. Har akkurat lagd meg "TrickerFactory" eller hva det heter.. Men finner bare ikke ut hvor jeg skal legge den inn på profilen min.. Noen som vet? |
legges inn i signaturen din :ja:
Grattis med flott nedgang :heia: Så klart vi kroppen trenge en liten "tenkepause" etter et slikt vekttap :ja: Den har kvitta seg med 11 kilo..... dvs.... 22 pakker smør på 3 uker :eek: WOW!!!! |
Tusen takk!! :D
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:30. |