![]() |
Dagsmeny?
Kan dere legge ut eksempler på hva en normal dagsmeny for dere er? Gjerne de som ligger på en rundt 50 g karbo. Er ny i gamet, og trenger litt inspirasjon :)
|
Sv: Dagsmeny?
Heia :)
Frokost: 1gl vann før jeg starter med maten da dette tar litt plass å gjør at jeg ikke overspiser omelett av 1-2 egg )alt etter hvor sulten jeg er) gjerne noe kjøtt/fisk til (peperoni, skinke, bacon middagsrester ol) Drikker vann/farris til maten En kopp kaffe med kremfløte Lunsj er gjerne lavkarbo brød/rundstykke med mye pålegg av ymse sort så lenge det ikke er karbohydrater i det Middag er kjøtt/fisk med grønnsaker/brokkolimos/brokkoliris Kvelds; cottagecheese med krydder eller litt fun light saft :) Ligger på 50-60g kh pr dag så varierer egentli veldig hva jeg spiser, drikker ca 3dl vann før hver måltid for å fylle opp slik at jeg ikke overspiser, lager småe porsjoner da jeg har en tendens til å skal spise opp alt på fatet :P spiser gjerne flere måltider om jeg er mere sulten ila dagen, men er så ymse fra dag til dag :) Vil ambefale deg å lese nybegynnertråden som ligger på forumet om du ikke har lest den :) |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:32. |