Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Informasjon (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=2)
-   -   [VIKTIG] Vi stenger helt plutselig! (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=4504)

HP 05-04-05 21:58

[VIKTIG] Vi stenger helt plutselig!

Det håper jeg, hvis ikke så vil jeg anbefale deg å skaffe deg noen andre planer enn å surfe på Lavkarbo.no :D For vi skal få nytt operativsystem på serveren vår.

Fredag etter kl 1600 vil vi få installert Red Hat Enterprise Linux 4, og tiden etter det vil vi bruke til å sette opp nødvendige programmer for å drifte serveren, samt gjenopprette alle filer og databaser.

Det innebærer at Lavkarbo.no ikke vil være tilgjengelig fra Fredag 8. april kl 1600 til tidlig lørdag. Videre igjennom helgen vil vi også ha kortere nedetid i forbindelse med installasjon og oppsett av nødvendige programmer.

Innlegg skrevet fredag etter kl 1500 kommer kansje ikke med etter oppgraderingen.

Dette er et enestående nettsted! Takk for at du er med å gjøre lavkarbo.no til akkurat det vi er! :ja:

Planlegg helgen! Det er vår! :D

Mila 05-04-05 22:02

:eek: :eek: :eek: :eek: Ja akkurat tyypsik når jeg har frihelg det ja... *mumle mumle*

Neida :D Kan nok finne andre ting å ta meg til:)

Bare gjør lavkarbo bedre du HP... (dersom det er mulig...?;) :D )

boble 05-04-05 22:09

Flaks for meg,da...Skal jobbe på lørdag og skal ha busdag for kjæsten like etterpå Også skal jeg UT på byn og lage litt moro. Vi ønsket oss barnepass i bursdaggave,så vi fikk slippet ut litt damp...
Gleder,gleder meg....Trallalallala..Syns vi fortjener det,vi...
Og på fredag er dt jo Idol,og det er god trøst.

Aline 05-04-05 22:24

uæææ! ok, puuuust, dette går fiiiint , sånn,ja... rolig, bra ....

;)

takk for alt dere gjør for oss!!

en liten helg skal vi overleve!!!

:klem:

Anne 05-04-05 22:27

:eek:

Amica 05-04-05 22:38

Oh, no..*finne seg planer for helga* :eek: :rolleyes: (meen, aalt for at ting skal bli bedre :p )

Nille 06-04-05 19:29

Å hjææææææælp :eek: *ringer mor og spør om vi kan ta middagen hos dem på fredag kl 1700 istedenfor lørdag*

HP 08-04-05 11:04

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av HP
Det håper jeg, hvis ikke så vil jeg anbefale deg å skaffe deg noen andre planer enn å surfe på Lavkarbo.no :D For vi skal få nytt operativsystem på serveren vår.

Fredag etter kl 1600 vil vi få installert Red Hat Enterprise Linux 4, og tiden etter det vil vi bruke til å sette opp nødvendige programmer for å drifte serveren, samt gjenopprette alle filer og databaser.

Det innebærer at Lavkarbo.no ikke vil være tilgjengelig fra Fredag 8. april kl 1600 til tidlig lørdag. Videre igjennom helgen vil vi også ha kortere nedetid i forbindelse med installasjon og oppsett av nødvendige programmer.

Innlegg skrevet fredag etter kl 1500 kommer kansje ikke med etter oppgraderingen.

Dette er et enestående nettsted! Takk for at du er med å gjøre lavkarbo.no til akkurat det vi er! :ja:

Planlegg helgen! Det er vår! :D

Vil bare minne dere på denne jeg :snill:

Summer 08-04-05 11:06

Åh, planer om hente poden tidlig fra barnehagen?

Mila 08-04-05 11:08

*vil ikke vil ikke vil ikke huske på...:( *

Får ta å skrive den der teite norsk-stilen min jeg da... å pakke til osloturen..
*hate norsk-stil altså...:( *

Alfie 08-04-05 11:09

Skal nok alltids få helga til å gå, ja - det er jo vår :)

HP 08-04-05 11:11

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Lise
Åh, planer om hente poden tidlig fra barnehagen?

Ikke før oppgaven er levert ;)

Albertine 08-04-05 11:11

*sukk*

Summer 08-04-05 11:14

Sitat:

Ikke før oppgaven er levert ;)

Lykke til da..:) :klem:

Begod 08-04-05 11:39

Ja, jeg har planer:cool: .

HP 08-04-05 12:20

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Lise
Lykke til da..:) :klem:

Takk

Bare 1 oppgave igjen nå :o

Summer 08-04-05 12:29

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Begod
Ja, jeg har planer:cool: .

:stortsmil :D

Sitat:

Takk

Bare 1 oppgave igjen nå [img]images/smilies/redface.gif[/img]

Tikk tikk tikk... :p

Dere er så flinke så! :ja:

boble 08-04-05 13:21

ÅÅÅ,plutselig var det veeeldig nærme det døgnet vi må klare oss uten...

Fikk litt panikk,kjenner jeg. Har et innlegg oppi her som var veldig positivt,men føler ikke sånn nå..:hylgrine:
Da må jeg jo bruke kvelden på å rydde da...huff..
Kjærsten blir fornøyd da. Han syns jeg tilbringer litt vel nye tid med dere..Skal jammen ikke si noe om at siden er nede,jeg..bare late som om jeg velger å avstå ..
Billig kred..Veldig ufint..:_plystre:

magdalena 08-04-05 14:42

:eek: :eek: :eek: Hva skal jeg gjøre nå da?Frihelg og greier...:eek: :eek: :eek:

magdalena 08-04-05 14:43

Var forøvrig bra jeg så denne ellers hadde jeg nok blitt rapegal når jeg hadde forsøkt å logge på senere i dag.

mofe 08-04-05 17:33

Blir det ikke stengt allikevel?

Mila 08-04-05 17:44

Har jeg å begynt å lure på:confused:

MHM 08-04-05 17:59

Ja, her var det jo skikkelig stengt..... :p

Silvandar 08-04-05 18:03

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av mofe
Blir det ikke stengt allikevel?

Bare treige amerikanere som må starte showet for oss, sålangt har så ikke skjedd :)

Amica 08-04-05 18:06

Aha..Betyr det at..jo lengre tid det tar før dem kommer igang, jo lengre tid blir det borte? :( Jaja, er jo ikke så ille til nå..Har snart noe å gjøre så :D

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:41.