![]() |
[VIKTIG] Vi stenger helt plutselig!
Det håper jeg, hvis ikke så vil jeg anbefale deg å skaffe deg noen andre planer enn å surfe på Lavkarbo.no :D For vi skal få nytt operativsystem på serveren vår.
Fredag etter kl 1600 vil vi få installert Red Hat Enterprise Linux 4, og tiden etter det vil vi bruke til å sette opp nødvendige programmer for å drifte serveren, samt gjenopprette alle filer og databaser. Det innebærer at Lavkarbo.no ikke vil være tilgjengelig fra Fredag 8. april kl 1600 til tidlig lørdag. Videre igjennom helgen vil vi også ha kortere nedetid i forbindelse med installasjon og oppsett av nødvendige programmer. Innlegg skrevet fredag etter kl 1500 kommer kansje ikke med etter oppgraderingen. Dette er et enestående nettsted! Takk for at du er med å gjøre lavkarbo.no til akkurat det vi er! :ja: Planlegg helgen! Det er vår! :D |
:eek: :eek: :eek: :eek: Ja akkurat tyypsik når jeg har frihelg det ja... *mumle mumle*
Neida :D Kan nok finne andre ting å ta meg til:) Bare gjør lavkarbo bedre du HP... (dersom det er mulig...?;) :D ) |
Flaks for meg,da...Skal jobbe på lørdag og skal ha busdag for kjæsten like etterpå Også skal jeg UT på byn og lage litt moro. Vi ønsket oss barnepass i bursdaggave,så vi fikk slippet ut litt damp...
Gleder,gleder meg....Trallalallala..Syns vi fortjener det,vi... Og på fredag er dt jo Idol,og det er god trøst. |
uæææ! ok, puuuust, dette går fiiiint , sånn,ja... rolig, bra ....
;) takk for alt dere gjør for oss!! en liten helg skal vi overleve!!! :klem: |
:eek:
|
Oh, no..*finne seg planer for helga* :eek: :rolleyes: (meen, aalt for at ting skal bli bedre :p )
|
Å hjææææææælp :eek: *ringer mor og spør om vi kan ta middagen hos dem på fredag kl 1700 istedenfor lørdag*
|
Sitat:
|
Åh, planer om hente poden tidlig fra barnehagen?
|
*vil ikke vil ikke vil ikke huske på...:( *
Får ta å skrive den der teite norsk-stilen min jeg da... å pakke til osloturen.. *hate norsk-stil altså...:( * |
Skal nok alltids få helga til å gå, ja - det er jo vår :)
|
Sitat:
|
*sukk*
|
Sitat:
|
Ja, jeg har planer:cool: .
|
Sitat:
Bare 1 oppgave igjen nå :o |
Sitat:
Sitat:
Dere er så flinke så! :ja: |
ÅÅÅ,plutselig var det veeeldig nærme det døgnet vi må klare oss uten...
Fikk litt panikk,kjenner jeg. Har et innlegg oppi her som var veldig positivt,men føler ikke sånn nå..:hylgrine: Da må jeg jo bruke kvelden på å rydde da...huff.. Kjærsten blir fornøyd da. Han syns jeg tilbringer litt vel nye tid med dere..Skal jammen ikke si noe om at siden er nede,jeg..bare late som om jeg velger å avstå .. Billig kred..Veldig ufint..:_plystre: |
:eek: :eek: :eek: Hva skal jeg gjøre nå da?Frihelg og greier...:eek: :eek: :eek:
|
Var forøvrig bra jeg så denne ellers hadde jeg nok blitt rapegal når jeg hadde forsøkt å logge på senere i dag.
|
Blir det ikke stengt allikevel?
|
Har jeg å begynt å lure på:confused:
|
Ja, her var det jo skikkelig stengt..... :p
|
Sitat:
|
Aha..Betyr det at..jo lengre tid det tar før dem kommer igang, jo lengre tid blir det borte? :( Jaja, er jo ikke så ille til nå..Har snart noe å gjøre så :D
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:41. |