![]() |
Hvordan slette seg?
Hvordan sletter man seg herfra, om det er mulig:confused:
|
Sv: Hvordan slette seg?
Jeg kan melde fra at du vil slette deg så vil admin ta kontakt. :)
|
Takk, gjerne det:)
|
Sitat:
|
Det er helt greit.
|
SKal du forlate oss :( :(
|
Ja:o Kommer til å fortsette med lavkarbo. Men for å være ærlig vil jeg ikke være medlem av forumet lenger, for makan til mye negativitet og spydige kommentarer til hverandre har jeg ikke vært borti på et forum! Så istedet for å være like spydig og la meg irritere av alt som skjer her så sletter jeg meg heller :o
|
Men for all del, har vært veldig hyggelig å bli "kjent" med deg og mange andre her! :D
|
Så synd!
Jeg har vært medlem her i maaange år, og det har alltid vært et fint forum. Men jeg er enig med deg, det har vært veldig mye negativt i det siste, en helt annen tone ... Men det er jo likevel fortsatt mange hyggelige tråder og mennesker her! Håper du kan revurdere ... men hvis ikke ønsker jeg deg lykke til videre! :klem: |
Sitat:
|
Trist :( Håper du velger å være på tross av noen få som er negative.. 99% her er jo ikke det.... Men det er jo et stort forum.. :/
|
:klem:
Av og til trenger man kanskje en pause fra forumet om man i større grad plukker opp det som er negativt enn positivt, personlig håper jeg du velger og bli og fortsette og være en av de som bidrar positivt :) Det negative kan ikke vinne om vi er mange nok som pøser på med positive bidrag! |
Hmm.. Jeg har bare vært medlem her siden mars, og er ikke av dem som skriver flest innlegg, men er innom og leser i tråder nesten hver dag, og ser på oppskrifter. Er det noe jeg lurer på i forhold til lavkarbo, så bruker jeg Google tilpasset søk og finner som oftest en haug med svar om hjelper meg...
Har ikke noen oppfatning av at dette er et negativt forum. Må faktisk berømme de menneskene som har vært her i flere år og fremdeles tar seg tid til å forklare på en hyggelig måte nye brukere ting de lett kunne funnet ut av om de hadde letet litt rundt i forumet. |
Jeg har heller ikke inntrykk av forumet som veldig negativt. Synes folk som regel er konstruktive og saklige.
Dersom jeg er inne og leser litt på kvinneguiden derimot, må jeg av og til inn og lese litt her igjen for å "renske systemet" litt. Der inne er folk bare helt ubeskrivelig frekke, ubehøvlede, dømmende og usaklige ! |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:39. |