![]() |
Går opp i vekt!
Ja.. viste ikke helt om dette var riktig plass å legge ut denne tråden- men jeg gjør et forsøk :cool:
Jeg og mannen heiv oss på en Kick start ( allevo) i 5 dager ( forrige mandag) med bare pulver. Mannen gikk ned 8 kg :eek:, og jeg gikk ned 4 kg iløpet av disse dagene. Planen vår var å nettopp få en kick start, gå ned litt først, og så hoppe rett over på lavkarbo. Og det har vi altså gjort. Jeg gikk opp 1 kg de første to dagene etter pulverkuren. Og mannen gikk opp 4kg! Hva skyldes dette montro? Jeg kan jo legge til at vi stort sett bare spiste salat ( isbergsalat, agurk, tomat), omelett ( bacon, ost, fløte og egg), fleskytterfilet, tykkpølser og kyllingfileter. I tillegg ble det litt pulver imellom måltidene også de første dagene. Kanskje noen av dere umiddelbart kan forklare hva som førte til vektøkningen? |
Sv: Går opp i vekt!
vann ?
|
Vomfyll? vil tro at mat veier litt mer en en shake?
Drikker dere nok vann, vann fordriver vann og når jeg ikke drakk nok gikk jeg også opp og fikk sokkemerker:rolleyes: |
Det må vel bli slik når man går fra pulver til mat?
|
Allevo er lavkalori, ikke sant? Blir en grei omveltning for kroppen å skulle hoppe fra lavkalori til lavkarbo :) Kroppen trenger tid på å omstille seg til fettforbrenning, må nok bare smøre dere med tålmodighet og gi kroppen litt tid :)
|
Tror nok også at maten dere nå har i kroppen, veier mer enn shakene, og at dette er hva som utgjør vektoppgangen :)
|
Shaker mellom måltidene :eek:?? Går ut i fra at det er allevoshaker du mener? Kanskje derfor dere går opp i vekt? Blir mest sannsynlig alt for mye karber av feil type. Hver shake/suppe inneholder 12-15 kh per porsjon!!!!!! Kutt dette og spis lavkarbo med rein mat og kh fra grønnsakene, så skal du nok se resultat.
Kunnskap er makt så les f.eks ketolyseboka. |
Sitat:
Nå spiser vi lavkarbo, har kutta ut shakene. Jeg går sakte men sikkert ned i vekt nå. Vet ikke helt med mannen, må høre med han i morgen tidlig. Men trur jeg spiser for mye karbohydrater ja. Må lese meg opp litt.. ;) |
Sitat:
Fint å høre at du går nedover nå. Og sakte men sikkert er det beste da får bådet hodet og huden tid til å følge med. Lykke til :) |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:13. |