![]() |
Nettmøte nettavisen med ernæringsfysiolog
http://www.nettavisen.no/tjenester/article3159473.ece nest øverste kommentar er min, fikk ikke direkte svar på min kommentar da men ;)
|
Sv: Nettmøte nettavisen med ernæringsfysiolog
Dette skriver hun som svar på ett spørsmål:
Beklager at jeg ikke kan svare deg på dette spørsmålet. Jeg er ikke klinisk ernæringsfysiolog, så jeg har ikke utdannelse innen ernæring og sykdom. :confused::confused::confused: Så da lurer jeg på hvorfor hun i det hele tatt svarer på spørsmål ang. ernæring og kosthold :confused::confused::confused: Det står jo øverst at hun er klinisk ernæringsfysilog: Ernæringsfysiolog Camilla Andersen svarte leserne på deres spørsmål om alt fra lavkarbo til antall kalorier i bær. Dette skjønte ikke jeg i alle fall :o Noen som vet hva dama egentlig er utdannet som? |
Sitat:
|
Sitat:
hva er forskjellen på de to utdanningene da? kortere tid? eller er det likt men med forskjellig fokus? |
Sitat:
|
Litt off topic, men jeg kjenner ei som er nyutdannet i samfunnsernæring, og hennes drømmejobb er å spre lavkarboinfo til folk som ellers ville måtte vektopereres. Hun har tatt spesialiseringa si i sør-afrika, så mulig de er mer opplyste der nede :ja:
|
Sitat:
|
OMG… takk Gud for at jeg stod langt framme i køen når humorkvoten ble delt ut… :D
”Jeg syns lavkarbo får alt for mye oppmerksomhet. Og tar for mye av credit´en fra oss som på mange måter gir de samme rådene uten å kalle det lavkarbo.” ...men dette blir vel kanskje årets sitat: ”Heller sunn fornuft enn lavkarbo :)” |
jeg reagerte på at hun anbefalte å spise en is hver dag på sommeren, is er godt, men en om dagen syns jeg ble i overkant mye.
|
Sitat:
ikke så viktig om folk holder seg friske og har det bra, viktigst er å få æren kan det virke som :rolleyes: |
Sitat:
Jeg har aldri hatt sansen for den dama. Leste endel skriverier om henne for et par år siden. Den gang var hun ikke rett på en eneste flekk... :p |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:08. |